Siirry suoraan sisältöön

Englannin tehovalmennus (3 op)

Toteutuksen tunnus: VV00BH02-3158

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.03.2023 - 31.03.2023

Ajoitus

02.05.2023 - 31.07.2023

Opintopistemäärä

3 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Yhteisten opintojen koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 120

Opettaja

  • Slaveya Hämäläinen

Vastuuopettaja

Slaveya Hämäläinen

Ryhmät

  • VV2022-2023
    Valinnaiset opinnot 2022-2023

Tavoitteet

Osaat ilmaista itseäsi kirjallisesti ja suullisesti englanniksi keskeisimmissä viestintätilanteissa. Osaat hyödyntää erilaisia englannin opiskelun apuvälineitä esimerkiksi tekstin tuottamisessa ja ääntämisen sekä sanavaraston kehittämisessä. Kehität kieltenopiskelutaitojasi. Tavoitetasona on eurooppalaisen viitekehyksen (CEFR) tasoa B2 vastaava osaaminen, jota edellytetään ammattikorkeakoulututkintoon vaadittavalla englannin kurssilla.

Sisältö

Mitkä ovat keskeisimmät englannin kielen rakenteet, joita tarvitset työtehtävissäsi? Miten reagoit tavallisissa puhetilanteissa? Kuinka laadit lyhyitä tekstejä englanniksi? Kuinka kehität ääntämistäsi ja sanavarastoasi ja kuvaat tapahtumia oikeassa aikamuodossa? Miten kehität kieltenopiskelutaitojasi ja käytät apuvälineitä tehokkaasti?

Opiskelumateriaali

Opettajan laatima materiaali Learnissa.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opiskelijan eteneminen verkko-opinnoissa

TKI ja työelämäyhteistyö

Työelämässä tarvittavaa sanastoa

Arviointiasteikko

1-5

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty suoritus:
a) Osaat käyttää englannin kielen keskeisiä rakenteita ja perussanastoa sekä suullisesti että kirjallisesti. b) Osaat etsiä englannin kieleen liittyvää tietoa. e) Osaat valita omaa englannin opiskeluasi tukevia apuvälineitä ja opiskelutapoja ja käyttää niitä tehokkaasti. Arvioinnissa huomioidaan myös eurooppalaisen viitekehyksen taitotasokuvaukset ja niistä johdetut kansalliset amk-taitotasokuvaukset sekä englannin suullisesta että kirjallisesta kielitaidosta.