Customer experience management in digital business environment (5 cr)
Code: AV00DA75-3005
General information
- Enrollment
-
20.02.2023 - 28.02.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.10.2023 - 30.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Open UAS and Continuing education
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Avoin ammattikorkeakoulu, korkeakouludiplomi
- Teachers
- Susanna Heikkilä
- Teacher in charge
- Mari Maunula
- Groups
-
AVKKDIPLJOHT23KAvoin AMK, Johtamisen ja esimiestyön kk-diplomi, 60 op
- Course
- AV00DA75
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
-tietää, mitä asiakkuuden arvolla tarkoitetaan ja miten se muodostuu digitaalisissa ympäristöissä
-ymmärtää miten digitaalista asiakaskokemusta tutkitaan ja tulkitaan
-osaa kehittää asiakkuuksia digitaalisissa ympäristöissä
Content
-asiakkuuden arvo digitaalisissa ympäristöissä
-asiakaskokemuksen ymmärtäminen
-asiakasyhteisöjen johtaminen
Course material
Learnin alustalla oleva materiaali ja alustalla ilmoitettu kirjallisuus.
Study forms and methods
Opintojakson voi suorittaa nopeutetussa aikataulussa itsenäisesti.
Student workload
5 op / 135 h
Further information
Tämä opintojakso sisältyy Xamk Pulsen Johtamisen ja esimiestyön korkeakouludiplomi, 60 op -koulutuskokonaisuuteen.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksolle.
Evaluation scale
1-5
Further information
Opintojakson taso on YAMK, ylempi ammattikorkeakoulu.
Tämä on Xamkin avoimen AMK:n tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua avoimen AMK:n opintojaksoille.