Research-based development in business (5 cr)
Code: DM00EA35-3003
General information
- Enrollment
-
06.04.2023 - 21.04.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
09.10.2023 - 10.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Master's Degree Programme in Management of Digital Marketing
- Teachers
- Hoa Ngo
- Atte Reijonen
- Heli Kesämaa
- Teacher in charge
- Heli Kesämaa
- Groups
-
DMMI23KYManagement of Digital Marketing, master studies
- Course
- DM00EA35
Objective
You are able to assess the current research and development needs of your field and acquire reliable information as a background for development.
You are able to choose and justify an appropriate approach and research/development methods.
You know the process of master’s thesis implementation and know how to draw up a thesis research plan.
Content
How do you identify and define the practical, theoretical and research starting points for the development needs?
What are the research and development approaches (research strategies)?
How to obtain empirical material for research and development work?
What does good scientific practice and research ethics mean?
How is the master’s thesis planned?
Course material
- Opintojaksolla tutkimuksen tekemistä ja kehittämistyötä tarkastellaan liiketoiminnan näkökulmasta
- Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, tutkimusartikkeleita, kirjallisuutta ja muuta materiaalia
- Teams-tapaamisia ja luentoja
- Suoritukset esim. kertaustenttejä, soveltavia tehtäviä, oman opinnäytetyön suunnittelua
Study forms and methods
Tämän opintojakson voi suorittaa täysin etänä. Opintojakso antaa valmiudet koulutuksen yamk-opinnäytetyön käynnistämiseen.
RDI and work-related cooperation
Opintojaksolla pohditaan oman yrityksen tai organisaation kehittämiseen liittyviä aiheita ja kysymyksiä.
Timing of exams and assignments
Lähipäivä Mikkelin kampuksella 10.10.23, jossa tämän opintojakson luentoja klo 13 - 16 (yhteinen päivä opintojaksojen Sisältömarkkinointi ja Asiakaskokemus kanssa).
Opintojakso suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti. Tarkemmat aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Student workload
5 op työmäärä = noin 135 h, joka sisältää itsenäisen työskentelyn ja luennot.
Course part description
Opintojakso koostuu kahdesta osa-alueesta, jotka arvioidaan erikseen: Tutkimus ja kehittäminen 3 op ja Määrällinen tutkimus 2 op.
Molemmat osiot arvioidaan erikseen.
- 3 op painoarvo loppuarvosanasta on 60 %
- 2 op painoarvo loppuarvosanasta on 40 %
Further information
Opintojakso antaa valmiudet liiketalouden yamk-opinnäytetyön käynnistämiseen.
Opettajat: Heli Kesämaa, heli.kesamaa@xamk.fi, Hoa Ngo, hoa.ngo@xamk.fi.
Opiskelija pääsee Learn-alustalle suoraan, kun on ilmoittautunut opintojaksolle ja ilmoittautuminen on hyväksytty. Learn-alusta avautuu aloituspäivänä.
Evaluation scale
1-5