Content marketing (5 cr)
Code: DM00EA39-3002
General information
Enrollment
06.04.2023 - 21.04.2023
Timing
18.09.2023 - 05.11.2023
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Master's Degree Programme Digimarkkinoinnin johtaminen
Teachers
- Marja-Leena Koskinen
Teacher in charge
Marja-Leena Koskinen
Groups
-
DMMI23KYManagement of Digital Marketing, master studies
Objective
You are able to identify the potential of content marketing in your own business.
You can develop and plan a company's content strategy based on the company's marketing strategy.
You can evaluate the effectiveness of content marketing.
Content
How to create a content strategy based on your company’s marketing goals?
How is the content strategy implemented in practice?
How is storytelling utilized in content production?
How is the effectiveness of content measured and analyzed?
Opiskelumateriaali
Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja ja opintojaksoalustalle linkitettyä muuta materiaalia.
Lisäksi mahdollisia asiantuntijaluentoja.
Soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä, mahdollisesti kertaustenttejä.
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakson suoritetaan kokonaan verkossa.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään omaan työantajayritykseen liittyvää kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät).
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Opiskelijan työmäärä
5 op työmäärä = noin 135 h
Further information
Opettaja
lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Evaluation scale
1-5
Qualifications
alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen