Siirry suoraan sisältöön

Peliprojekti 2 (5 op)

Toteutuksen tunnus: PO00EP14-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.04.2024 - 21.04.2024

Ajoitus

02.09.2024 - 13.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Informaatioteknologian koulutusyksikkö

Toimipiste

Kotkan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

25 - 40

Koulutus

  • Peliteknologian koulutus
  • Peliohjelmoinnin koulutus

Opettaja

  • Pekka Vilpponen

Vastuuopettaja

Pekka Vilpponen

Ryhmät

  • PTKT23SP
    Peliteknologiat, päivätoteutus
  • 04.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 11.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 18.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 25.09.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 02.10.2024 08:15 - 16:00, Game projects self-study
  • 09.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 16.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 30.10.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 06.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 13.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 20.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 27.11.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 04.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit
  • 11.12.2024 08:00 - 12:00, Peliprojekti 1 PO00EO94-3006, Peliprojekti 4 PO00EP03-3001, Peliprojekti 4 PO00EP03-3002, Peliprojekti 2 PO00EP14-3003, Peliprojekti 2 PO00EP14-3004
  • 11.12.2024 08:15 - 16:00, Peliprojektit (itsenäinen opiskelu)
  • 11.12.2024 12:00 - 16:00, Peliprojekti 1 PO00EO94-3006, Peliprojekti 4 PO00EP03-3001, Peliprojekti 4 PO00EP03-3002, Peliprojekti 2 PO00EP14-3003, Peliprojekti 2 PO00EP14-3004

Tavoitteet

Osaat soveltaa moduulin opintojaksoilla hankittua osaamista suuremman kokonaisuuden toteuttamiseen.
Osaat itseohjautuvasti toteuttaa pienen pelin tiimissä.
Osaat hyödyntää löytämäänsä tietoa luotettavista tietolähteistä.

Sisältö

Millaisia ominaisuuksia pelimoottorit tarjoavat?
Miten hyödynnät pelimoottorin tarjoamia ominaisuuksia projektissasi?
Miten hyödynnät ohjelmointia pelisi rakentamisessa?

Arviointiasteikko

1-5