Basics of client and service guidance (5 cr)
Code: GE00DI30-3008
General information
- Enrollment
-
08.04.2024 - 21.04.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.09.2024 - 15.10.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Care for Older Adults
- Teachers
- Merja Nurmi
- Ann-Mari Sippu
- Teacher in charge
- Ann-Mari Sippu
- Groups
-
GEKV23SMElderly care, part-time studies
- Course
- GE00DI30
Realization has 3 reservations. Total duration of reservations is 4 h 30 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 04.09.2024 time 16:00 - 17:30 (1 h 30 min) |
Opintojakson aloitus: Asiakas- ja palveluohjauksen lähtökohdat GE00DI30-3008 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
Wed 18.09.2024 time 16:00 - 17:30 (1 h 30 min) |
Asiakas- ja palveluohjauksen lähtökohdat GE00DI30-3008 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
Wed 02.10.2024 time 16:00 - 17:30 (1 h 30 min) |
Asiakas- ja palveluohjauksen lähtökohdat GE00DI30-3008 |
etäopetus, lukujärjestyksen mukaan / remote teaching (scheduled)
|
Objective
You understand the dimensions of functional capability as well as the customer's individual support needs as the basis for identifying service needs and customer guidance.
You know the preventive approach and the importance of early support in customer management.
You consider service and customer management as an interactive relationship.
Content
What are the dimensions of functional capability and customer support needs?
What does preventative work and early support mean?
What kind of interaction is required to meet customer needs?
Course material
Opiskelumateriaali on saatavilla Learn-alustalla sähköisessä muodossa tai kirjastopalvelu Kaakkurin kautta. Tarkempi aineisto ja materiaali ilmoitetaan opintojakson Learn-alustalla.
Study forms and methods
Opintojakso toteutetaan kokonaan verkko-opintoina, joka sisältää Microsoft Teams-tapaamisia, itsenäistä tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
RDI and work-related cooperation
Ei sisällä.
Timing of exams and assignments
Oppimistehtävien palautuspäivämäärät ilmoitetaan Learn-alustalla.
International cooperation
Ei ole.
Student workload
Opintojakson laajuus on 5op eli 135h opiskelijan työtä.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Oppimistehtävät arvioidaan asteikolla 1-5 sekä osa hyväksytty / hylätty
Xamkin arviontikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti
Arvioinnin kriteereinä toimivat myös tehtävänantojen yksittäiset ohjeistukset.
Qualifications
Ei edellytetä edeltäviä opintoja