Siirry suoraan sisältöön

Marketing, sales & product plan (5op)

Toteutuksen tunnus: PG00EU48-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.03.2023 - 31.03.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.06.2023 - 24.09.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
0 - 40
Koulutus
Post-Graduate Diploma Program in Entrepreneurship and Start-Ups
Opettajat
Jagat Kunwar
Vastuuopettaja
Jagat Kunwar
Ryhmät
PGKV23K
Post-Graduate Diploma, Entrepreneurship and Start-Ups
Opintojakso
PG00EU48

Toteutukselle Marketing, sales & product plan PG00EU48-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Opit tuotteistamaan, kaupallistamaan ja johtamaan erilaisia innovaatioita yritystoiminnassa.

Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikonseptien osa-alueet, mukaan lukien niiden tavoitteet ja toiminnot.

Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä periaatteet kohderyhmien segmentointiin ja valintaan.

Ymmärrät digimarkkinoinnin toimintaympäristön ja sen tarjoamat mahdollisuudet monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin.

Osaat suunnitella markkinointimixin huomioiden tuotteen elinkaaren, markkinoinnin tavoitteet ja yritysvastuun.

Sisältö

Mitkä ovat asiakaslähtöisen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin tavoitteet ja rooli organisaation toiminnassa?

Miten digitaaliset talous- ja toimintaympäristöt vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?

Miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja segmentointi otetaan huomioon määriteltäessä tavoitteita ja kohderyhmiä?

Mitkä ovat monikanavaisen digimarkkinoinnin ja -myynnin osa-alueet?

Mistä markkinointimix koostuu ja miten sitä voidaan käyttää organisaation tavoitteiden saavuttamiseen?

Arviointi

Osaat käyttää liiketoimintaan liittyvää sanastoa

Osaat käyttää vakuuttamisen tekniikoita esittääksesi ideasi tehokkaasti

Osaat kirjoittaa tutkimusraportin, joka analysoi liiketoimintamahdollisuutta

Osoitat osaavasi analysoida ja tulkita taloudellisia raportteja

Osaat analysoida yrityksen toimintaa hyödyntäen keskeisiä tunnuslukuja päätöksenteon tukena

Toteutuksen osien kuvaus

You learn how to productize, commercialize and manage different types of innovations in businesses
You can describe the aspects of customer-oriented marketing concepts, including its objectives and functions.
You can analyze customer buying behavior and define principles for the segmentation and selection of target groups.
You understand the digital marketing environment and the possibilities it offers to multichannel sales and marketing
You can design a marketing mix, taking into consideration product lifecycle, marketing objectives and corporate responsibility.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun