Marketing, sales & product plan (5op)
Toteutuksen tunnus: PG00EU48-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 14.03.2023 - 31.03.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 01.06.2023 - 24.09.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 0 - 40
- Koulutus
- Post-Graduate Diploma Program in Entrepreneurship and Start-Ups
- Opettajat
- Jagat Kunwar
- Vastuuopettaja
- Jagat Kunwar
- Ryhmät
-
PGKV23KPost-Graduate Diploma, Entrepreneurship and Start-Ups
- Opintojakso
- PG00EU48
Toteutukselle Marketing, sales & product plan PG00EU48-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Opit tuotteistamaan, kaupallistamaan ja johtamaan erilaisia innovaatioita yritystoiminnassa.
Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikonseptien osa-alueet, mukaan lukien niiden tavoitteet ja toiminnot.
Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä periaatteet kohderyhmien segmentointiin ja valintaan.
Ymmärrät digimarkkinoinnin toimintaympäristön ja sen tarjoamat mahdollisuudet monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin.
Osaat suunnitella markkinointimixin huomioiden tuotteen elinkaaren, markkinoinnin tavoitteet ja yritysvastuun.
Sisältö
Mitkä ovat asiakaslähtöisen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin tavoitteet ja rooli organisaation toiminnassa?
Miten digitaaliset talous- ja toimintaympäristöt vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?
Miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja segmentointi otetaan huomioon määriteltäessä tavoitteita ja kohderyhmiä?
Mitkä ovat monikanavaisen digimarkkinoinnin ja -myynnin osa-alueet?
Mistä markkinointimix koostuu ja miten sitä voidaan käyttää organisaation tavoitteiden saavuttamiseen?
Arviointi
Osaat käyttää liiketoimintaan liittyvää sanastoa
Osaat käyttää vakuuttamisen tekniikoita esittääksesi ideasi tehokkaasti
Osaat kirjoittaa tutkimusraportin, joka analysoi liiketoimintamahdollisuutta
Osoitat osaavasi analysoida ja tulkita taloudellisia raportteja
Osaat analysoida yrityksen toimintaa hyödyntäen keskeisiä tunnuslukuja päätöksenteon tukena
Toteutuksen osien kuvaus
You learn how to productize, commercialize and manage different types of innovations in businesses
You can describe the aspects of customer-oriented marketing concepts, including its objectives and functions.
You can analyze customer buying behavior and define principles for the segmentation and selection of target groups.
You understand the digital marketing environment and the possibilities it offers to multichannel sales and marketing
You can design a marketing mix, taking into consideration product lifecycle, marketing objectives and corporate responsibility.
Arviointiasteikko
1-5