Henkilökohtaisten palvelujen räätälöinti matkailu- ja ravitsemisalalla (5 op)
Toteutuksen tunnus: MR00DU73-3005
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.11.2023 - 17.11.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
08.01.2024 - 30.04.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 3 op
- Virtuaaliosuus
- 2 op
- TKI-osuus
- 3 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Mikkelin kampus
- E-kampus
- Opetuskielet
- englanti
- suomi
- Paikat
- 20 - 40
- Koulutus
- Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
- Opettajat
- Natalia Kushcheva
- Vastuuopettaja
- Natalia Kushcheva
- Ryhmät
-
MRKT21SVMatkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
-
VOMIIB24KInternational Business, vaihto-opiskelijat
-
MRMI21SVMatkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
-
MRMI22KVMatkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
-
MRMI21SPMatkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
- Opintojakso
- MR00DU73
Tavoitteet
Laajennat asiakaskokemuksen ymmärrystä palvelujen tuottamisessa
Osaat tuottaa henkilökohtaisia palveluja asiakasymmärryksen näkökulmasta
Osaat mitata ja arvioida asiakaskokemuksen onnistumista
Sisältö
Miten palveluja voidaan henkilökohtaistaa?
Miten asiakaskokemusta voidaan kehittää palvelujen tuotannossa?
Miten asiakaskokemusta voidaan mitata?
Opintojakoon liittyy käytännönläheinen työelämäprojekti. 3 op.
Arviointi
Opiskelija osaa
käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti.
työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa.
valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.
edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.
soveltaa kriittisesti oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa.
Opiskelumateriaali
Links to course material is in Learn.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
In this course will be contact lessons, online studies, group- and independent work.
You expand your understanding of customer experience in producing services.
You are able to produce customized services from the view point of customer experiences.
You can measure and evaluate the success of customer experience.
Course content:
- Customer journey and customer experience
- Mass customization, customization, rationalization of services: what is the difference?
- Customized services
- Measurement & evaluation of customized services
TKI ja työelämäyhteistyö
The themes of the course are connected to working life.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Different types of tasks.
No exam.
Opiskelijan työmäärä
5 ECTS
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Students can
use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
evaluate information sources critically.
work as team members in working life expert duties and identify and describe the problems of the professional field.
evaluate operations in customer, user and target group situations.
choose appropriate models, methods, software and techniques according to the purpose and justify these choices.
apply critically the ethical principles of the professional field in different situation