Siirry suoraan sisältöön

Henkilökohtaisten palvelujen räätälöinti matkailu- ja ravitsemisalalla (5 op)

Toteutuksen tunnus: MR00DU73-3005

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
08.01.2024 - 30.04.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
TKI-osuus
3 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
E-kampus
Opetuskielet
englanti
suomi
Paikat
20 - 40
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettajat
Natalia Kushcheva
Vastuuopettaja
Natalia Kushcheva
Ryhmät
MRKT21SV
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
VOMIIB24K
International Business, vaihto-opiskelijat
MRMI21SV
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
MRMI22KV
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, verkkototeutus
MRMI21SP
Matkailu- ja palveluliiketoiminta, päivätoteutus
Opintojakso
MR00DU73
Toteutukselle MR00DU73-3005 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Laajennat asiakaskokemuksen ymmärrystä palvelujen tuottamisessa
Osaat tuottaa henkilökohtaisia palveluja asiakasymmärryksen näkökulmasta
Osaat mitata ja arvioida asiakaskokemuksen onnistumista

Sisältö

Miten palveluja voidaan henkilökohtaistaa?
Miten asiakaskokemusta voidaan kehittää palvelujen tuotannossa?
Miten asiakaskokemusta voidaan mitata?
Opintojakoon liittyy käytännönläheinen työelämäprojekti. 3 op.

Arviointi

Opiskelija osaa
käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti.
työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa.
valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.
edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.
soveltaa kriittisesti oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa.

Opiskelumateriaali

Links to course material is in Learn.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

In this course will be contact lessons, online studies, group- and independent work.

You expand your understanding of customer experience in producing services.
You are able to produce customized services from the view point of customer experiences.
You can measure and evaluate the success of customer experience.

Course content:
- Customer journey and customer experience
- Mass customization, customization, rationalization of services: what is the difference?
- Customized services
- Measurement & evaluation of customized services

TKI ja työelämäyhteistyö

The themes of the course are connected to working life.

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Different types of tasks.
No exam.

Opiskelijan työmäärä

5 ECTS

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Students can
use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations.
evaluate information sources critically.
work as team members in working life expert duties and identify and describe the problems of the professional field.
evaluate operations in customer, user and target group situations.
choose appropriate models, methods, software and techniques according to the purpose and justify these choices.
apply critically the ethical principles of the professional field in different situation

Siirry alkuun