Siirry suoraan sisältöön

Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: WM00EJ75-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

08.01.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Degree Programme in Wellbeing Management

Opettaja

  • Maarit Vahvanen

Vastuuopettaja

Maarit Vahvanen

Ryhmät

  • WMMI22SP
    Wellbeing Management, päivätoteutus
  • 10.01.2024 12:30 - 14:00, Wellbeing entrepreneurship and utilization of networks WM00EJ75-3002
  • 24.01.2024 12:30 - 14:00, Wellbeing entrepreneurship and utilization of networks WM00EJ75-3002
  • 21.02.2024 12:30 - 14:00, Wellbeing entrepreneurship and utilization of networks WM00EJ75-3002
  • 06.03.2024 12:30 - 14:00, Wellbeing entrepreneurship and utilization of networks WM00EJ75-3002
  • 20.03.2024 12:30 - 14:00, Wellbeing entrepreneurship and utilization of networks WM00EJ75-3002
  • 17.04.2024 12:30 - 14:00, Wellbeing entrepreneurship and utilization of networks WM00EJ75-3002

Tavoitteet

Ymmärrät eri toimijoiden panoksen asiakkaan hyvinvoinnin edistämisessä.
Tiedät, mitä on hyvinvointialan liiketoiminta ja tunnistat alan toimijaverkostoja.
Ymmärrät yhteiskehittämisen ja arvon luonnin verkostossa.
Tunnistat ja analysoit toimintaympäristön liiketoimintamahdollisuuksia.
Osaat suunnitella ja kehittää liiketoimintaa vuorovaikutteisesti ja käyttäjälähtöisesti.
Osaat ottaa kehittämistyössä huomioon digitalisoinnin tuomat mahdollisuudet.
Tunnet eettiset periaatteet ja lähtökohdat hyvinvointiyrittäjyydessä ja verkostoissa toimimisessa.

Sisältö

Mitä on hyvinvointialan yritys- ja liiketoiminta?
Mitä ovat hyvinvointialan toimijaverkostot?
Miten yrityksen toimintaympäristössä vaikuttavat tekijät huomioidaan liiketoiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä?
Miten verkostossa voidaan yhteiskehittää ja luoda arvoa?
Miten yritystoimintaa analysoidaan ja kehitetään liiketoimintamallin avulla?
Mitä tarkoittaa käyttäjälähtöinen suunnittelu?
Miten digitaalisuutta hyödynnetään palveluiden kehittämisessä?

Opiskelumateriaali

Johtaminen ja työyhteisötaidot

Arviointiasteikko

1-5