Siirry suoraan sisältöön

Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: WM00EJ70-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

08.01.2024 - 28.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Degree Programme in Wellbeing Management

Opettaja

  • Marjaana Roponen
  • Anna-Liisa Immonen

Vastuuopettaja

Marjaana Roponen

Ryhmät

  • HJMI22SP
    Hyvinvointiliiketoiminnan johtaminen
  • 09.01.2024 12:00 - 13:30, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003
  • 24.01.2024 10:00 - 11:30, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003
  • 05.02.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003
  • 20.02.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003
  • 05.03.2024 09:00 - 10:30, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003
  • 12.03.2024 09:00 - 10:30, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003
  • 03.04.2024 09:00 - 10:30, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003
  • 16.04.2024 09:00 - 10:30, Hyvinvointipalvelujen kaupallistaminen WM00EJ70-3003

Tavoitteet

Käytät johdonmukaisesti kaupallistamisen ammattikäsitteitä.
Osaat soveltaa kaupallistamisen keinoja ja menetelmiä.
Ymmärrät kuinka liiketoiminta saadaan menestymään markkinoilla.
Ymmärrät kannattavan liiketoiminnan lähtökohdat

Sisältö

Miten keräät ja analysoit markkinatietoa liiketoiminnan kehittämiseksi?
Kuinka kartoitat potentiaalisia asiakkaita?
Mitä on brändäys?
Miten kannattavuus syntyy liiketoiminnassa?

Opiskelumateriaali

Esitellään opintojaksoalustalla.

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Itsenäinen verkko-opiskelu toteutusajan puitteissa.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla laaditaan kaupallistamis- ja hinnoittelusuunnitelman omalle (kuvitteelliselle) yritykselle.

Opiskelijan työmäärä

133 h

Toteutuksen osien kuvaus

Toimintaympäristön analysointi ja markkinoinnin suunnittelu - Marjaana Roponen
Kannattava liiketoiminta - Anna-Liisa Immonen

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojaksolla on myös Teams-tapaamisia.

Arviointiasteikko

1-5

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Palautettavat raportit ja tentti