Siirry suoraan sisältöön

Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: WM00EJ75-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
08.01.2024 - 31.05.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Degree Programme in Wellbeing Management
Opettajat
Maarit Vahvanen
Vastuuopettaja
Maarit Vahvanen
Ryhmät
HJMI22SP
Hyvinvointiliiketoiminnan johtaminen
Opintojakso
WM00EJ75

Toteutuksella on 3 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 4 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ke 10.04.2024 klo 12:30 - 14:00
(1 t 30 min)
Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
remote teaching (scheduled)
Ke 24.04.2024 klo 12:30 - 14:00
(1 t 30 min)
Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
remote teaching (scheduled)
Ke 08.05.2024 klo 12:30 - 14:00
(1 t 30 min)
Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
remote teaching (scheduled)
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Ymmärrät eri toimijoiden panoksen asiakkaan hyvinvoinnin edistämisessä.
Tiedät, mitä on hyvinvointialan liiketoiminta ja tunnistat alan toimijaverkostoja.
Ymmärrät yhteiskehittämisen ja arvon luonnin verkostossa.
Tunnistat ja analysoit toimintaympäristön liiketoimintamahdollisuuksia.
Osaat suunnitella ja kehittää liiketoimintaa vuorovaikutteisesti ja käyttäjälähtöisesti.
Osaat ottaa kehittämistyössä huomioon digitalisoinnin tuomat mahdollisuudet.
Tunnet eettiset periaatteet ja lähtökohdat hyvinvointiyrittäjyydessä ja verkostoissa toimimisessa.

Sisältö

Mitä on hyvinvointialan yritys- ja liiketoiminta?
Mitä ovat hyvinvointialan toimijaverkostot?
Miten yrityksen toimintaympäristössä vaikuttavat tekijät huomioidaan liiketoiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä?
Miten verkostossa voidaan yhteiskehittää ja luoda arvoa?
Miten yritystoimintaa analysoidaan ja kehitetään liiketoimintamallin avulla?
Mitä tarkoittaa käyttäjälähtöinen suunnittelu?
Miten digitaalisuutta hyödynnetään palveluiden kehittämisessä?

Opiskelumateriaali

Johtaminen ja työyhteisötaidot

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun