Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: WM00EJ75-3003
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ajoitus
08.01.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Degree Programme in Wellbeing Management
Opettaja
- Maarit Vahvanen
Vastuuopettaja
Maarit Vahvanen
Ryhmät
-
HJMI22SPHyvinvointiliiketoiminnan johtaminen
- 17.01.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
- 31.01.2024 13:15 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
- 14.02.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
- 13.03.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
- 27.03.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
- 10.04.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
- 24.04.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
- 08.05.2024 12:30 - 14:00, Hyvinvointiyrittäjyys ja verkostojen hyödyntäminen WM00EJ75-3003
Tavoitteet
Ymmärrät eri toimijoiden panoksen asiakkaan hyvinvoinnin edistämisessä.
Tiedät, mitä on hyvinvointialan liiketoiminta ja tunnistat alan toimijaverkostoja.
Ymmärrät yhteiskehittämisen ja arvon luonnin verkostossa.
Tunnistat ja analysoit toimintaympäristön liiketoimintamahdollisuuksia.
Osaat suunnitella ja kehittää liiketoimintaa vuorovaikutteisesti ja käyttäjälähtöisesti.
Osaat ottaa kehittämistyössä huomioon digitalisoinnin tuomat mahdollisuudet.
Tunnet eettiset periaatteet ja lähtökohdat hyvinvointiyrittäjyydessä ja verkostoissa toimimisessa.
Sisältö
Mitä on hyvinvointialan yritys- ja liiketoiminta?
Mitä ovat hyvinvointialan toimijaverkostot?
Miten yrityksen toimintaympäristössä vaikuttavat tekijät huomioidaan liiketoiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä?
Miten verkostossa voidaan yhteiskehittää ja luoda arvoa?
Miten yritystoimintaa analysoidaan ja kehitetään liiketoimintamallin avulla?
Mitä tarkoittaa käyttäjälähtöinen suunnittelu?
Miten digitaalisuutta hyödynnetään palveluiden kehittämisessä?
Opiskelumateriaali
Johtaminen ja työyhteisötaidot
Arviointiasteikko
1-5