Hyvinvointipalvelujen myynti ja sisältömarkkinointi (5 op)
Toteutuksen tunnus: AV00EJ51-3008
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
31.12.2022
Ajoitus
15.01.2024 - 31.07.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Avoin AMK ja täydennyskoulutus
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
1 - 200
Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Opettaja
- Pia Jääskeläinen
Vastuuopettaja
Pia Jääskeläinen
Tavoitteet
Osaat hankkia myyntityötä tukevaa asiakas-, tuote- ja kilpailijatietoa.
Osaat kuvata yrityksen myyntiprosessin kokonaisuuden.
Osaat hyödyntää monikanavaista sisältömarkkinointia myynnin tukena.
Sisältö
Mikä on myynnin rooli ja merkitys osana palvelujen markkinointia?
Millainen on palveluyrityksen myyntiprosessi prospektoinnista asiakassuhteen ylläpitoon?
Miten myynti kuluttajille, yrityksille ja muille organisaatioille eroaa toisistaan?
Miten myyntityötä tuetaan sisältömarkkinoinnin keinoin?
Mitkä ovat sisältömarkkinoinnin perusteet ja millainen on sisällön hallinnan prosessi?
Opiskelumateriaali
• Palvelujen johtaminen ja markkinointi (e-kirja) Grönroos, Christian
• Viesti perille: tuloksellista markkinointiviestintää ja sisällöntuotantoa (e-kirja) Rämö, Satu, 2019
• Kaikki muut opiskelualustalle linkitetyt opiskelumateriaalit
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Itsenäistä opiskelua, ei ryhmätöitä.
Opiskelijan työmäärä
133h itsenäistä verkkotyöskentelyä
Lisätietoja opiskelijoille
Tämä on Xamkin Pulsen tarjontaan sisältyvä opintojakso.
Xamkin tutkinto-opiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle opintojaksoille.
Arviointiasteikko
1-5