Digital communication in hospitality business (5 cr)
Code: MR00DU66-3004
General information
- Enrollment
-
08.04.2024 - 21.04.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.09.2024 - 20.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Tourism, Hospitality Management and Youth Work
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Tourism and Service Business
- Teachers
- Hanna Ukkola
- Teacher in charge
- Hanna Ukkola
- Groups
-
MRMI22KVTourism and Service Business, online studies
-
MRMI22SPTourism and Service Business, full-time studies
-
MRKT22SVTourism and service business, online studies
- Course
- MR00DU66
Realization has 8 reservations. Total duration of reservations is 8 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Wed 04.09.2024 time 16:30 - 17:30 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Opintojakson yhteinen aloitus & orientaatioluento. Teams- linkki löytyy Learn- alustan etusivulta ja Learn- alusta avautuu sinulle automaattisesti.
|
Wed 11.09.2024 time 16:00 - 17:00 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Wed 18.09.2024 time 16:30 - 17:30 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Wed 25.09.2024 time 16:30 - 17:30 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Mon 30.09.2024 time 16:00 - 17:00 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Thu 10.10.2024 time 16:30 - 17:30 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Thu 07.11.2024 time 16:30 - 17:30 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Mon 11.11.2024 time 16:30 - 17:30 (1 h 0 min) |
Digiviestintä matkailu- ja ravitsemisalan menestystekijänä MR00DU66-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Objective
You can describe the role of digital communication in hospitality business communication.
You can describe the possibilities of digital communication as a success factor of hospitality business.
You can apply the theories and models of digital communication to the development of hospitality business.
You can plan, implement and develop digital communication in hospitality business.
Content
How is digitalization involved in hospitality business communication, its planning, implementation and evaluation?
How can digital communication improve hospitality business?
Which are the main methods to plan, implement and develop digital communicaiton in hospitality business?
The course involves a practical project with a case company or organization (3 ECTS credits).
Course material
Opintojakson materiaalin löydät opintojakson Learn- alustalta.
Opintojaksolla käytetään lisäksi seuraavia kirjoja:
Juholin, E. 2022. Communicare! : ota viestinnän ilmiöt ja strategiat haltuun
Kortetjärvi-Nurmi, S. 2016. Areena : yritysviestinnän käsikirja
Study forms and methods
Opintojaksolla sovelletaan seuraavia oppimisväyliä:
1. Työviikkopohjainen oppimisväylä
2. Opintoja nopeuttava oppimisväylä
3. Työhön integroitu oppimisväylä
Opintojakso alkaa kaikille yhteisellä orientaatioluennolla. Opintojakson opetus tapahtuu kokonaan verkko-opetuksena. Opintojakson aikana järjestetään teemaluentoja, vierailijaluentoja sekä kyselytunti. Teemaluennot tallennetaan ja ne on myöhemmin katsottavissa opintojakson Learn- alustalla.
RDI and work-related cooperation
Opintojakson harjoitustehtäviä voi kytkeä omaan työhön, työpaikkaan tai hankkeisiin.
Timing of exams and assignments
Opintojakso rakentuu erilaisista tehtävistä, jotka esitellään opintojakson alussa. Tehtävissä mukana on erilaisia keskustelutehtäviä sekä laajempia oppimistehtäviä. Opintojakson tehtävät voit suorittaa itsenäisesti, vaihtoehtoisesti osan tehtävistä voit tehdä parin kanssa.
Student workload
135 h.
Course part description
Opintojakso on jaettu seuraaviin teemoihin:
1. Digitaalinen viestintä & sen tehtävät
2. Viestintäkanavat
3. Digiviestinnän mallit
3. Digiviestinnän kilpailukeinot
4. Trendit & tulevaisuus
Teemoihin syvennytään teemaluennoilla.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Arvioidaan tehtävien perusteella asteikolla 1-5.
Opiskelija osaa
käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti.
työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa.
valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.
edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.
soveltaa kriittisesti oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa.