Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: DM00EA38-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

08.01.2024 - 28.01.2024

Ajoitus

19.02.2024 - 14.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 40

Opettaja

  • Heli Kesämaa
  • Marja-Leena Koskinen

Vastuuopettaja

Heli Kesämaa

Ryhmät

  • DMMI24KY
    Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus, ylempi amk

Tavoitteet

Osaat tunnistaa ja arvioida asiakaspersoonien merkityksen asiakaskokemuksen kehittämisen perustana.
Osaat määritellä ja arvioida asiakaskokemuksen muodostumiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä.
Osaat mitata, analysoida ja kehittää asiakaskokemusta.

Sisältö

Miten eri asiakaspersoonien arvostukset vaikuttavat asiakaskokemukseen?
Miten ja mistä eri tekijöistä asiakaskokemus muodostuu?
Miten asiakaskokemusta mitataan?
Miten asiakaskokemusta kehitetään?

Opiskelumateriaali

Opintojaksolla aihetta (asiakaskokemus) tarkastellaan digimarkkinoinnin näkökulmasta
Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, luentoja Teamsissa, tutkimusartikkeleita ja muuta materiaalia
Soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä omaan organisaatioon (esim. asiakaspersoonat, asiakaskokemuksen tekijät, mittaaminen ja kehittäminen omassa organisaatiossa).

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Opintojakso suoritetaan verkko-opiskeluna annetun aikataulun mukaisesti.

TKI ja työelämäyhteistyö

Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digimarkkinoinnin kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät).

Tenttien ja tehtävien ajoittuminen

Aloitusinfo Teamsissa 20.2. klo 14 - 14.45

Opiskelijan työmäärä

5 op työmäärä = noin 135 h itsenäistä työskentelyä.

Lisätietoja opiskelijoille

Opettajat
yliopettaja Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi

Learn-alusta avautuu automaattisesti niille opiskelijoille, jotka on hyväksytty opintojaksolle.

Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen