Skip to main content

Multi-channel marketing communications (5 cr)

Code: LT00EB09-3004

General information


Enrollment
08.04.2024 - 21.04.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
15.09.2024 - 08.12.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Marja-Leena Koskinen
Teacher in charge
Marja-Leena Koskinen
Groups
LTMI22SVB
Business Management, online studies
LTMI22SM
Business Management, part-time studies
LTMI22SVA
Business Management, online studies
Course
LT00EB09

Realization has 1 reservations. Total duration of reservations is 0 h 45 min.

Time Topic Location
Tue 17.09.2024 time 15:00 - 15:45
(0 h 45 min)
Monikanavainen markkinointiviestintä LT00EB09-3004
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
Changes to reservations may be possible.

Objective

You are able to plan and use the means of digital marketing communications for different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.

Content

What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are multiple channels utilised in marketing communications?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?

Course material

Opintojaksoalustalle linkitetyt luentotallenteet ja muut sähköiset aineistot.

Study forms and methods

Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei pakollisia ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat tentit ja palauttaa tehtävät omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.

RDI and work-related cooperation

Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti tallenteita asiantuntijaluennoista.

Timing of exams and assignments

Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.

Student workload

5 op = 135 h

Further information

Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi

Evaluation scale

1-5

Qualifications

Customer oriented marketing 5 ECTS credits
Customer insight and customer experiences 5 ECTS credits

Go back to top of page