Multi-channel marketing communications (5 cr)
Code: LT00EB09-3004
General information
- Enrollment
-
08.04.2024 - 21.04.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
15.09.2024 - 08.12.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Marja-Leena Koskinen
- Teacher in charge
- Marja-Leena Koskinen
- Groups
-
LTMI22SVBBusiness Management, online studies
-
LTMI22SMBusiness Management, part-time studies
-
LTMI22SVABusiness Management, online studies
- Course
- LT00EB09
Realization has 1 reservations. Total duration of reservations is 0 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 17.09.2024 time 15:00 - 15:45 (0 h 45 min) |
Monikanavainen markkinointiviestintä LT00EB09-3004 |
Etäopetus lukujärjestyksen mukaan
|
Objective
You are able to plan and use the means of digital marketing communications for different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.
Content
What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are multiple channels utilised in marketing communications?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?
Course material
Opintojaksoalustalle linkitetyt luentotallenteet ja muut sähköiset aineistot.
Study forms and methods
Itsenäisesti verkko-opintoina suoritettava opintojakso. Ei pakollisia ryhmätöitä.
Opintojakson voi suorittaa myös nopeutetusti eli voit tehdä arviointiin vaikuttavat tentit ja palauttaa tehtävät omassa aikataulussasi annettua aikataulutusta aikaisemmin.
RDI and work-related cooperation
Työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Mahdollisesti tallenteita asiantuntijaluennoista.
Timing of exams and assignments
Opintojakso suoritetaan osa-alueittain annetussa järjestyksessä. Suorittamiseen sisältyy sekä tenttejä että työelämälähtöisiä oppimistehtäviä.
Student workload
5 op = 135 h
Further information
Opettaja:
Marja-Leena Koskinen, marja-leena.koskinen@xamk.fi
Evaluation scale
1-5
Qualifications
Customer oriented marketing 5 ECTS credits
Customer insight and customer experiences 5 ECTS credits