Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3035
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ajoitus
08.01.2024 - 15.04.2024
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Harri Tuomola
Vastuuopettaja
Harri Tuomola
Ryhmät
-
LTKV23SP1Liiketalous, päivätoteutus (julkishallinto ja juridiikka)
- 09.01.2024 08:30 - 11:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 17.01.2024 12:30 - 15:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 24.01.2024 13:30 - 16:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 30.01.2024 08:15 - 11:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 06.02.2024 08:15 - 11:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 20.02.2024 08:15 - 11:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 05.03.2024 08:15 - 11:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 13.03.2024 13:00 - 15:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 27.03.2024 11:30 - 14:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 02.04.2024 08:15 - 10:45, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
- 09.04.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3035
Tavoitteet
Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
Sisältö
Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Opiskelumateriaali
Asiakasprojekti (5 op)
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot