Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3015
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
06.11.2023 - 17.11.2023
Ajoitus
04.03.2024 - 31.05.2024
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- Harri Tuomola
Vastuuopettaja
Harri Tuomola
Ryhmät
-
LTKV23KM5Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
- 04.03.2024 13:30 - 15:45, Marketing and brand management LT00DP39-3015
- 11.03.2024 09:00 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3015
- 18.03.2024 09:00 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3015
- 08.04.2024 14:30 - 17:00, Marketing and brand management LT00DP39-3015
- 22.04.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3015
- 06.05.2024 14:30 - 17:00, Marketing and brand management LT00DP39-3015
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Opiskelumateriaali
Henkilökohtainen myyntityö 5 op
Digimarkkinointi ja –myynti 5 op
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot