Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3015

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

04.03.2024 - 31.05.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Harri Tuomola

Vastuuopettaja

Harri Tuomola

Ryhmät

  • LTKV23KM5
    Liiketalous, monimuoto (myynti ja markkinointi)
  • 04.03.2024 13:30 - 15:45, Marketing and brand management LT00DP39-3015
  • 11.03.2024 09:00 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3015
  • 18.03.2024 09:00 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3015
  • 08.04.2024 14:30 - 17:00, Marketing and brand management LT00DP39-3015
  • 22.04.2024 12:30 - 15:00, Marketing and brand management LT00DP39-3015
  • 06.05.2024 14:30 - 17:00, Marketing and brand management LT00DP39-3015

Tavoitteet

Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Opiskelumateriaali

Henkilökohtainen myyntityö 5 op
Digimarkkinointi ja –myynti 5 op

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot