Current issues in acute care management (5 cr)
Code: AH00CU59-3007
General information
Enrollment
08.04.2024 - 21.04.2024
Timing
01.08.2024 - 31.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Department of Health Care and Emergency Care
Campus
Kotka Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 30
Degree programmes
- Master's Degree Programme in Acute Care
Teachers
- Hannu Salonen
- Aki Viipuri
Teacher in charge
Hannu Salonen
Groups
-
AHKT23SYAcute care, master studies
- 13.09.2024 09:00 - 12:00, Akuuttihoidon johtamisen ajankohtaiset teemat AH00CU59-3007
- 01.10.2024 09:00 - 15:00, Akuuttihoidon johtamisen ajankohtaiset teemat AH00CU59-3007
- 11.10.2024 09:00 - 11:00, Ryhmätöiden koordinointi: Akuuttihoidon johtamisen ajankohtaiset teemat AH00CU59-3007
- 31.10.2024 08:00 - 16:00, Seminaari Kotkassa: Akuuttihoidon johtamisen ajankohtaiset teemat AH00CU59-3007
Objective
• You have a wide knowledge on the current issues and you can use the knowledge in the development of management.
Content
• What are the current themes of acute care regionally, nationally and internationally?
• How do you utilise an anticipating and current information in the developing of the management?
Opiskelumateriaali
Opintojakson opetusmateriaali annetaan opintojakson alussa ja lisätään learniin
Yksilölliset oppimisväylät
Työviikkopohjaisessa väylässä
Ilmoittautuessasi tälle opintojakson toteutukselle osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyy työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
TKI ja työelämäyhteistyö
Mahdollinen työelmäyhteistyö lisätään lukujärjestyksiin tarvittaessa.
Evaluation scale
1-5
Assessment criteria, excellent (5)
Students can
a. find, study, produce and evaluate critically multidisciplinary data in their field of expertise
b. solve demanding problems in research, development and innovation
d. be responsible for operations and develop them independently
f. work independently in the expert duties of their professional field