Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3038
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
06.11.2023 - 17.11.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
08.01.2024 - 15.04.2024
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Harri Tuomola
- Vastuuopettaja
- Mari Maunula
- Ryhmät
-
LTKV23SP2Liiketalous, päivätoteutus (taloushallinto)
- Opintojakso
- LT00DT58
Toteutuksella on 1 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 2 t 45 min.
Aika | Aihe | Tila |
---|---|---|
Ti 09.04.2024 klo 08:15 - 11:00 (2 t 45 min) |
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038 |
140
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Tavoitteet
Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.
Sisältö
Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Opiskelumateriaali
Asiakasprojekti (5 op)
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot