Siirry suoraan sisältöön

Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DT58-3038

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

06.11.2023 - 17.11.2023

Ajoitus

08.01.2024 - 15.04.2024

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 50

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • Harri Tuomola

Vastuuopettaja

Mari Maunula

Ryhmät

  • LTKV23SP2
    Liiketalous, päivätoteutus (taloushallinto)
  • 09.01.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 16.01.2024 12:00 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 23.01.2024 08:30 - 11:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 30.01.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 06.02.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 20.02.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 05.03.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 12.03.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 02.04.2024 11:30 - 14:15, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038
  • 09.04.2024 08:15 - 11:00, Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus LT00DT58-3038

Tavoitteet

Osaat kuvata yrityksen asiakastyön prosesseja ja määritellä mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy. Osaat selvittää ja kuvata eri asiakasryhmien osto- ja kulutuskäyttäytymiseen vaikuttavia tekijöitä. Osaat määritellä asiakaskokemuksen syntymiseen vaikuttavia tekijöitä ja tunnistaa niitä käytännössä. Osaat hankkia ja analysoida asiakasymmärrystä lisäävää tietoa.

Sisältö

Mitä asiakasprosessi tarkoittaa ja mikä on sen merkitys liiketoiminnassa? Millaisia kuluttajat, yritykset ja organisaatiot ovat asiakkaina? Mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siitä hankitaan tietoa? Miten asiakassuhteita rakennetaan, ylläpidetään ja kehitetään? Mitä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?

Opiskelumateriaali

Asiakasprojekti (5 op)

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi (5 op) tai vastaavat tiedot