Siirry suoraan sisältöön

Marketing, sales & product plan (5 op)

Toteutuksen tunnus: PG00EU48-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
18.03.2024 - 28.03.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
03.06.2024 - 13.09.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Post-Graduate Diploma Program in Entrepreneurship and Start-Ups
Opettajat
Marko Lumijärvi
Vastuuopettaja
Marko Lumijärvi
Ryhmät
PGKV24K
Post-Graduate Diploma, Entrepreneurship and Start-Ups
Opintojakso
PG00EU48

Toteutuksella on 6 opetustapahtumaa joiden yhteenlaskettu kesto on 25 t 30 min.

Aika Aihe Tila
Ti 30.07.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3002
357 Teorialuokka (80+1), Kaarisali päärakennus
Ke 31.07.2024 klo 09:00 - 11:30
(2 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3002
357 Teorialuokka (80+1), Kaarisali päärakennus
Ti 06.08.2024 klo 09:00 - 15:00
(6 t 0 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3002
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ti 20.08.2024 klo 09:00 - 15:00
(6 t 0 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3002
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ma 26.08.2024 klo 12:30 - 15:00
(2 t 30 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3002
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Ti 03.09.2024 klo 09:00 - 15:00
(6 t 0 min)
Marketing, sales & product plan PG00EU48-3002
249 Teorialuokka (32+1), päärakennus
Muutokset varauksiin voivat olla mahdollisia.

Tavoitteet

Opit tuotteistamaan, kaupallistamaan ja johtamaan erilaisia innovaatioita yritystoiminnassa.

Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikonseptien osa-alueet, mukaan lukien niiden tavoitteet ja toiminnot.

Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä periaatteet kohderyhmien segmentointiin ja valintaan.

Ymmärrät digimarkkinoinnin toimintaympäristön ja sen tarjoamat mahdollisuudet monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin.

Osaat suunnitella markkinointimixin huomioiden tuotteen elinkaaren, markkinoinnin tavoitteet ja yritysvastuun.

Sisältö

Mitkä ovat asiakaslähtöisen markkinoinnin ja suhdemarkkinoinnin tavoitteet ja rooli organisaation toiminnassa?

Miten digitaaliset talous- ja toimintaympäristöt vaikuttavat markkinoinnin suunnitteluun?

Miten asiakkaiden ostokäyttäytyminen ja segmentointi otetaan huomioon määriteltäessä tavoitteita ja kohderyhmiä?

Mitkä ovat monikanavaisen digimarkkinoinnin ja -myynnin osa-alueet?

Mistä markkinointimix koostuu ja miten sitä voidaan käyttää organisaation tavoitteiden saavuttamiseen?

Arviointi

Osaat käyttää liiketoimintaan liittyvää sanastoa

Osaat käyttää vakuuttamisen tekniikoita esittääksesi ideasi tehokkaasti

Osaat kirjoittaa tutkimusraportin, joka analysoi liiketoimintamahdollisuutta

Osoitat osaavasi analysoida ja tulkita taloudellisia raportteja

Osaat analysoida yrityksen toimintaa hyödyntäen keskeisiä tunnuslukuja päätöksenteon tukena

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun