Siirry suoraan sisältöön

Yrityksen visuaalinen viestintä ja brändin rakentaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: MO00ET82-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

14.08.2024 - 08.09.2024

Ajoitus

16.09.2024 - 31.12.2024

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Yhteisten opintojen koulutusyksikkö

Toimipiste

E-kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 40

Opettaja

  • Tarja Brola

Vastuuopettaja

Tarja Brola

Ryhmät

  • VV2024-2025
    Valinnaiset opinnot 2024-2025
  • 17.09.2024 16:30 - 18:00, Company's visual communication and brand building MO00ET82-3003
  • 01.10.2024 16:30 - 18:00, Company's visual communication and brand building MO00ET82-3003
  • 15.10.2024 16:30 - 18:00, Company's visual communication and brand building MO00ET82-3003
  • 29.10.2024 16:30 - 18:00, Company's visual communication and brand building MO00ET82-3003
  • 12.11.2024 16:30 - 18:00, Company's visual communication and brand building MO00ET82-3003
  • 26.11.2024 16:30 - 18:00, Company's visual communication and brand building MO00ET82-3003
  • 10.12.2024 16:30 - 18:00, Company's visual communication and brand building MO00ET82-3003

Tavoitteet

- ymmärrät graafisen ohjeiston merkityksen yrityksen viestinnässä
- osaat käyttää yrityksen ja asiakkaan huomioivaa viestintää
- ymmärrät visuaalisuuden brändin peruselementtinä
- ymmärrät brändin kokonaisvaltaisen hallinnan merkityksen
- osaat suunnitella ja rakentaa brändiä uudelle yritykselle
- osaat tehdä ratkaisuja brändin kehittämiseen liittyen

Sisältö

- Miten hallitset yrityksen visuaalista viestintää?
- Miten käytät visuaalisia elementtejä?
- Miten hallitset brändin suunnittelun perusteet?
- Kuinka kehität brändiä?
- Miten rakennat brändiä uudelle yritykselle?

Opiskelumateriaali

Designing Brand Identity : A Comprehensive Guide to the World of Brands and Branding. Wheeler, Alina; Meyerson, Rob
John Wiley & Sons, Incorporated 2024

Brand Book : An Insider's Guide to Brand Building for Businesses and Organizations. Fielding, Daryl
Laurence King Publishing 2022

Brand Storytelling : Integrated Marketing Communications for the Digital Media Landscape. Quesenberry, Keith A; Coolsen, Michael
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated 2023

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Lähiopetus työjärjestyksen mukaan, lisäksi itsenäinen työ ja sovitut tehtävät.

Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Työhön integroitu oppimisväylä on mahdollinen, jos työtehtävissäsi voit kehittää opintojakson tavoitteissa ja sisällöissä mainittua osaamista. Ota opintojakson opettajaan yhteyttä hyvissä ajoin ennen opintojakson alkua sen määrittämiseksi
- onko työhön integroitu oppimisväylä omassa työtehtävässäsi mahdollinen
- millaisia näyttöjä sinun on mahdollista antaa osaamisestasi
- mitä opintojakson osia sinun tulee mahdollisesti suorittaa sen lisäksi opetukseen osallistuen

Työhön integroitu oppimisväylä: Ota yhteys opettajaan

TKI ja työelämäyhteistyö

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso suoritetaan Teamsin kautta etänä ja tehdään itsenäisiä tehtäviä. Luentotallenteet saatavilla 1vk. ajan.

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

Harjoitustöiden palauttaminen hyväksytysti.