Service design of sports products and services (5 cr)
Code: LI00EH54-3005
General information
Enrollment
08.04.2024 - 21.04.2024
Timing
02.09.2024 - 31.12.2024
Number of ECTS credits allocated
5 op
RDI portion
1.5 op
Mode of delivery
Contact teaching
Unit
Department of Social Services and Health Care
Campus
Savonlinna Campus
Teaching languages
- Finnish
Seats
0 - 50
Degree programmes
- Degree Programme in Physical Education
Teachers
- Sami Huoman
Teacher in charge
Vesa Väänänen
Groups
-
LISA23KPPhysical Education, full-time studies
- 02.09.2024 13:00 - 16:00, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 09.09.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 16.09.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 23.09.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 30.09.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 07.10.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 14.10.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 11.11.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 18.11.2024 11:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 25.11.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 02.12.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
- 09.12.2024 12:30 - 15:30, Liikuntatuotteen palvelumuotoilu LI00EH54-3005
Objective
You know what service design means?
You can use different service design methods in developing user-centred sports products and services.
You are able to plan and implement a service design project in cooperation with working life and based on a working life commission.
Content
What is service design?
What kind of service design methods are there and how are they used?
How to account for clients in service design and how to implement a service design project?
Opiskelumateriaali
-
Yksilölliset oppimisväylät
-
TKI ja työelämäyhteistyö
-
Opiskelijan työmäärä
5op = 135H
Toteutuksen osien kuvaus
-
Evaluation scale
1-5