Event promoter (5 cr)
Code: KY00BH71-3010
General information
- Enrollment
-
26.08.2024 - 08.09.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
01.08.2024 - 31.07.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Yhteisten opintojen koulutusyksikkö
- Campus
- Kotka Campus
- Mikkeli Campus
- Kouvola Campus
- Savonlinna Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 100
- Teachers
- Aki Ilmanen
- Tiina Luukkainen
- Helena Hämäläinen
- Teacher in charge
- Aki Ilmanen
- Groups
-
VV2024-2025Optional studies 2024-2025
- Course
- KY00BH71
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 10 h 0 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Tue 10.09.2024 time 15:00 - 17:00 (2 h 0 min) |
Promoottori KY00BH71-3010: Xamkin esittely oppilaitosvierailuilla (Teams) |
Teams
|
Tue 17.09.2024 time 15:00 - 17:00 (2 h 0 min) |
Promoottori KY00BH71-3010: Xamkin esittely oppilaitosvierailuilla (Teams) |
Teams
|
Tue 24.09.2024 time 15:00 - 17:00 (2 h 0 min) |
Promoottori KY00BH71-3010: Mikkeli, Kotka |
C1020_uusikampus
Yleisopetustila (41)
|
Thu 26.09.2024 time 15:00 - 17:00 (2 h 0 min) |
Promoottori KY00BH71-3010: Savonlinna, Kouvola |
329A
Teoria-/monitoimitila (40+), 3. kerros
SA122 Teorialuokka |
Tue 15.10.2024 time 15:00 - 17:00 (2 h 0 min) |
Promoottori KY00BH71-3010: Sosiaalisen median koulutus |
Teams
|
Objective
Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.
Content
Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?
Further information
Opintojakso koostuu pääosin käytännön työtehtävistä, joista opiskelija voi valita mieluisimmat. Näitä ovat mm. työskentely oppilaitoksen markkinointipisteillä messuilla ja tapahtumissa, korkeakoulun sosiaalisen median kanavien päivittäminen, mainoskuvauksissa ja mainosvideokuvauksissa esiintyminen, markkinointivierailut 2. asteen oppilaitoksiin sekä muut markkinointiin ja viestintään liittyvät vaihtelevat tehtävät. Erilaisia työtilaisuuksia on tarjolla vuosittain kymmeniä, joten tarkoitus ei ole olla mukana kaikessa mahdollisessa, vaan valita itselle sopivia juttuja kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Opintojakso on hyvä jakaa useammalle vuodelle, koska yhden lukukauden tai edes lukuvuoden aikana voi olla hankala tehdä riittävää määrää työtehtäviä 5 opintopisteen suorittamiseen muun koulutyön kärsimättä. Opintojaksoa ei voi suorittaa osallistumatta opintojakson puitteissa tarjottaviin työtehtäviin. Lisätietoja opintojakson käytännön toteutuksesta: viestintäsuunnittelija Aki Ilmanen,aki.ilmanen@xamk.fi, 040508 1498.Koulutus toteutetaan kaikilla paikkakunnilla: Kotkassa, Kouvolassa, Mikkelissä ja Savonlinnassa.