Skip to main content

Event promoter (5 cr)

Code: KY00BH71-3010

General information


Enrollment
26.08.2024 - 08.09.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2024 - 31.07.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Yhteisten opintojen koulutusyksikkö
Campus
Kotka Campus
Mikkeli Campus
Kouvola Campus
Savonlinna Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 100
Teachers
Aki Ilmanen
Tiina Luukkainen
Helena Hämäläinen
Teacher in charge
Aki Ilmanen
Groups
VV2024-2025
Optional studies 2024-2025
Course
KY00BH71

Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 10 h 0 min.

Time Topic Location
Tue 10.09.2024 time 15:00 - 17:00
(2 h 0 min)
Promoottori KY00BH71-3010: Xamkin esittely oppilaitosvierailuilla (Teams)
Teams
Tue 17.09.2024 time 15:00 - 17:00
(2 h 0 min)
Promoottori KY00BH71-3010: Xamkin esittely oppilaitosvierailuilla (Teams)
Teams
Tue 24.09.2024 time 15:00 - 17:00
(2 h 0 min)
Promoottori KY00BH71-3010: Mikkeli, Kotka
C1020_uusikampus Yleisopetustila (41)
Thu 26.09.2024 time 15:00 - 17:00
(2 h 0 min)
Promoottori KY00BH71-3010: Savonlinna, Kouvola
329A Teoria-/monitoimitila (40+), 3. kerros
SA122 Teorialuokka
Tue 15.10.2024 time 15:00 - 17:00
(2 h 0 min)
Promoottori KY00BH71-3010: Sosiaalisen median koulutus
Teams
Changes to reservations may be possible.

Objective

Osaat käytännössä hyödyntää tapahtumamarkkinoinnin keinoja markkinoinnissa. Osaat käytännössä toteuttaa markkinointipisteen erilaisiin tapahtumiin ja messuille. Osaat esiintyä ja markkinoida asiaan kuuluvalla tavalla eri tapahtumissa ja eri kohderyhmille. Osaat tuottaa markkinoinnillista sisältöä koulun www-sivuille ja sosiaalisen median kanaviin. Osaat kertoa omasta koulustasi ja koulutuksestasi lyhyesti myös englanniksi.

Content

Miten tapahtumia voi hyödyntää markkinoinnillisesti? Millainen on toimiva markkinointipiste messuilla ja erilaisissa muissa tapahtumissa? Miten toiminnallisuutta voidaan hyödyntää tapahtumamarkkinoinnissa? Miten hyödyntää www-sivuja ja sosiaalista mediaa vertaismarkkinoinnin välineenä? Millainen on hyvä presentaatio/esitys? Miten työskennellä tuloksellisesti messuilla ja tapahtumissa? Miten esitellä oma koulu ja koulutus lyhyesti englanniksi?

Further information

Opintojakso koostuu pääosin käytännön työtehtävistä, joista opiskelija voi valita mieluisimmat. Näitä ovat mm. työskentely oppilaitoksen markkinointipisteillä messuilla ja tapahtumissa, korkeakoulun sosiaalisen median kanavien päivittäminen, mainoskuvauksissa ja mainosvideokuvauksissa esiintyminen, markkinointivierailut 2. asteen oppilaitoksiin sekä muut markkinointiin ja viestintään liittyvät vaihtelevat tehtävät. Erilaisia työtilaisuuksia on tarjolla vuosittain kymmeniä, joten tarkoitus ei ole olla mukana kaikessa mahdollisessa, vaan valita itselle sopivia juttuja kiinnostuksen ja osaamisen mukaan. Opintojakso on hyvä jakaa useammalle vuodelle, koska yhden lukukauden tai edes lukuvuoden aikana voi olla hankala tehdä riittävää määrää työtehtäviä 5 opintopisteen suorittamiseen muun koulutyön kärsimättä. Opintojaksoa ei voi suorittaa osallistumatta opintojakson puitteissa tarjottaviin työtehtäviin. Lisätietoja opintojakson käytännön toteutuksesta: viestintäsuunnittelija Aki Ilmanen,aki.ilmanen@xamk.fi, 040508 1498.Koulutus toteutetaan kaikilla paikkakunnilla: Kotkassa, Kouvolassa, Mikkelissä ja Savonlinnassa.

Go back to top of page