Siirry suoraan sisältöön

3D-mallinnus ja animointi (5 op)

Toteutuksen tunnus: PT00FE32-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.11.2025 - 21.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle alkaa :startDate.
Ajoitus
01.01.2026 - 30.04.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Informaatioteknologian koulutusyksikkö
Toimipiste
Kotkan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
Peliteknologian koulutus
Opettajat
Pekka Vilpponen
Vastuuopettaja
Pekka Vilpponen
Ryhmät
GTKT25KP
Game technologies, full-time studies
Opintojakso
PT00FE32
Toteutukselle PT00FE32-3001 ei löytynyt varauksia!

Tavoitteet

Sinä hallitset kehittyneet 3D-mallinnustyökalut ja osaa luoda monimutkaisia malleja.
Sinä ymmärrät erilaiset 3D-mallinnusohjelmat ja osaa valita oikean työkalun tiettyyn tarkoitukseen.
Sinä osaat soveltaa 3D-mallinnusta käytännön projekteissa.
Sinä hallitset animaation perusteet ja osaa luoda liikkuvia 3D-malleja, joita voi ohjata tilakoneilla.

Sisältö

Kuinka luodaan monimutkaisia tuotantotason 3D-malleja?
Millaisia eri työkaluja ja ohjelmia käytetään 3D-mallinnuksessa?
Miten proseduraalisella generoinnilla voidaan toteuttaa käyttökelpoisia malleja ja tekstuureja?
Kuinka luodaan ja ohjataan 3D-animaatioita tilakoneilla?

Arviointi

a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
b. arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti.
c. työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
e. valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun