Customer experience (5 cr)
Code: DM00EA38-3004
General information
Enrollment
18.01.2025 - 16.02.2025
Timing
17.02.2025 - 30.04.2025
Number of ECTS credits allocated
5 op
Virtual portion
5 op
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Business
Campus
Ecampus
Teaching languages
- Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
- Master's Degree Programme Digimarkkinoinnin johtaminen
Teachers
- Heli Kesämaa
- Marja-Leena Koskinen
Groups
-
DMMI25KVYManagement of Digital Marketing, master studies
- 18.02.2025 15:00 - 15:45, Asiakaskokemus DM00EA38-3004
- 28.03.2025 15:00 - 15:30, Asiakaskokemus DM00EA38-3004
- 16.04.2025 15:00 - 15:30, Asiakaskokemus DM00EA38-3004
Objective
You are able to identify and evaluate the importance of customer personas as a basis for developing the customer experience.
You are able to define and evaluate the factors influencing the formation of the customer experience and identify them in practice.
You are able to measure, analyze and improve the customer experience.
Content
How do the valuations of different customer personas affect the customer experience?
How and from what different factors does the customer experience consist of?
How is the customer experience measured?
How to improve the customer experience?
Opiskelumateriaali
Opintojaksolla aihetta (asiakaskokemus) tarkastellaan digimarkkinoinnin näkökulmasta
Opiskeltavat aineistot ovat videoluentoja, luentoja Teamsissa, tutkimusartikkeleita ja muuta materiaalia
Soveltavia analyysi- ja kehittämistehtäviä omaan organisaatioon (esim. asiakaspersoonat, asiakaskokemuksen tekijät, mittaaminen ja kehittäminen omassa organisaatiossa).
Yksilölliset oppimisväylät
Opintojakso suoritetaan verkko-opiskeluna annetun aikataulun mukaisesti.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opintojaksolla tehdään oman yrityksen digimarkkinoinnin kehittämistyötä (analyysi- ja oppimistehtävät).
Tentit ja muut määräajat
Opintojakso on verkkokurssi, jossa tehtävät ja tentit suoritetaan annetun aikataulun mukaisesti.
Aikataulut vahvistetaan heti opintojakson alussa.
Aloitusinfo Teams-tapaamisena 18.2.2025 klo 15.00
Neljä Teams-luentoa, joiden aikataulut vahvistetaan opintojakson alussa.
Opiskelijan työmäärä
5 op työmäärä = noin 135 h itsenäistä työskentelyä.
Toteutuksen osien kuvaus
Opettajat
yliopettaja Heli Kesämaa heli.kesamaa@xamk.fi ja lehtori Marja-Leena Koskinen marja-leena.koskinen@xamk.fi
Learn-alusta avautuu automaattisesti niille opiskelijoille, jotka on hyväksytty opintojaksolle.
Tälle opintojaksolle voivat osallistua vain Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutuksen opiskelijat. Opintojakso on osa Digimarkkinoinnin johtaminen yamk-koulutusta ja edellyttää liiketalouden amk-tutkintoa ja työkokemusta digimarkkinoinnin tehtävissä.
Evaluation scale
1-5
Qualifications
alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen