Siirry suoraan sisältöön

Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3021

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

04.11.2024 - 17.11.2024

Ajoitus

13.01.2025 - 31.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Degree Programme in Digital International Business

Opettaja

  • Harri Tuomola

Vastuuopettaja

Harri Tuomola

Ryhmät

  • IBKV23SP
    Digital international business, full-time studies
  • 15.01.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 22.01.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 30.01.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 05.02.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 12.02.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 19.02.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 05.03.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 12.03.2025 12:45 - 15:30, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 18.03.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 26.03.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 02.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 09.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 16.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 22.04.2025 13:00 - 15:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
  • 23.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021

Tavoitteet

Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan

Sisältö

Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?

Opiskelumateriaali

Henkilökohtainen myyntityö 5 op
Digimarkkinointi ja –myynti 5 op

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot