Markkinoinnin ja brändin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00DP39-3021
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 17.11.2024
Ajoitus
13.01.2025 - 31.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Englanti
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
Opettaja
- Harri Tuomola
Vastuuopettaja
Harri Tuomola
Ryhmät
-
IBKV23SPDigital international business, full-time studies
- 15.01.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 22.01.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 30.01.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 05.02.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 12.02.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 19.02.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 05.03.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 12.03.2025 12:45 - 15:30, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 18.03.2025 09:00 - 11:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 26.03.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 02.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 09.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 16.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 22.04.2025 13:00 - 15:45, Marketing and brand management LT00DP39-3021
- 23.04.2025 08:30 - 11:15, Marketing and brand management LT00DP39-3021
Tavoitteet
Osaat
- tunnistaa brändin keskeiset menestystekijät ja johtaa markkinoinnin kokonaisuutta kansainvälisessä kilpailutilanteessa
- perustella markkinointistrategian valintaa markkina-analyysityökaluja hyödyntäen ja asetetut tavoitteet huomioiden
- suunnitella markkinointia brändi-identiteetin, kohderyhmän ja asemoinnin näkökulmasta ja strategian huomioiden
- valita menetelmiä brändimarkkinoinnin tulosten seurantaan
Sisältö
Miten yrityksen markkinointia johdetaan (suunnitellaan, ohjataan ja seurataan)?
Miten markkinointistrategia määritellään?
Miten brändiä rakennetaan?
Opiskelumateriaali
Henkilökohtainen myyntityö 5 op
Digimarkkinointi ja –myynti 5 op
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op tai vastaavat tiedot
Asiakasymmärrys ja asiakaskokemus 5 op tai vastaavat tiedot