Digital marketing and sales (5 cr)
Code: LT00DP38-3021
General information
- Enrollment
-
04.11.2024 - 17.11.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2025 - 31.05.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 2 cr
- Virtual portion
- 3 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Unit
- Department of Business
- Campus
- Kouvola Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 40
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Realization has 5 reservations. Total duration of reservations is 11 h 45 min.
Time | Topic | Location |
---|---|---|
Mon 27.01.2025 time 09:00 - 11:15 (2 h 15 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021 |
141
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Mon 17.02.2025 time 12:15 - 14:30 (2 h 15 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021 |
141
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Mon 17.03.2025 time 09:00 - 11:30 (2 h 30 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021 |
141
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Mon 31.03.2025 time 14:30 - 17:00 (2 h 30 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021 |
141
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Mon 28.04.2025 time 14:45 - 17:00 (2 h 15 min) |
Digimarkkinointi ja -myynti LT00DP38-3021 |
141
Teorialuokka (40+1), päärakennus
|
Objective
You understand the digital marketing environment and the possibilities it offers to multichannel sales and marketing.
You understand and can describe customers’ online purchasing behaviour.
You can use digital marketing tools and channels to support customers’ decision making process and evaluate their effectiveness.
You can create effective content and find audiences for them by means of digital marketing.
Content
What are the components of multichannel digital marketing and sales?
How can customers’ online purchasing and decision making process be supported by means of digital marketing and sales?
What has to be taken into account when creating effective content and how to find audiences for them?
What is a well-functioning website of a company like and how is traffic created and measured?
What is a well-functioning webstore like: layout, usability and implementation?
Course material
Learn-alustan materiaalit ja muu opettajan osoittama materiaali.
Study forms and methods
Työhön integroitu oppimisväylä:
Osallistut toteutuksen lähiluentoihin lukujärjestyksen mukaisesti tai perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät sekä toteutat ryhmätyötä vastaavan tehtävän omalle työnantajallesi. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.
Osaamisen tunnustaminen & tunnistaminen:
Jos sinulla on aiempia korkeakouluopintoja tai muualta hankittua osaamista, voit korvata tai hyväksilukea tämän opintojakson.
RDI and work-related cooperation
Opintojaksolla tehdään työelämäprojekti ryhmätyönä.
Timing of exams and assignments
Oppimistehtävien palautusaikataulut julkaistaan Learn-alustalla opintojakson alkaessa. Kaikki oppimistehtävät tulee olla suoritettu hyväksytysti Learn-alustalta löytyvän aikataulun mukaisesti hyväksyttävän suorituksen saamiseksi opintojaksosta. Myöhässä palautetut tehtävät arvioidaan automaattisesti hylätyksi.
Student workload
5 op:n opintojaksolla opiskelijan työmäärä on n. 135 t, josta osa on työjärjestyksen mukaisesti luentoja ja ryhmätyöskentelyä opettajan ohjauksessa ja loput itsenäisesti työstettäviä oppimistehtäviä.
Further information
Opintojaksolle hyväksytyt opiskelijat siirtyvät Learn-alustalle automaattisesti opintojakson alkaessa.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Opintojakson arvioin perustuu Xamkin ammattikorkeakoulun opiskelijan arviointikehikkoon. Tehtäväkohtaiset arviointikriteerit ja pisteytyksen löydät Learn-alustalta.
Qualifications
Customer-oriented marketing 5 ECTS credits or equivalent knowledge
Customer insight and customer experience 5 ECTS credits or equivalent knowledge