Siirry suoraan sisältöön

Asiakaspalvelu ja myynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: LT00FA15-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

04.11.2024 - 17.11.2024

Ajoitus

24.03.2025 - 23.05.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

3 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Liiketalouden koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 60

Koulutus

  • Liiketalouden koulutus

Opettaja

  • LYX1 Opettaja

Vastuuopettaja

Kirsi Soulamo

Ryhmät

  • LTKV25KM1
    Liiketalous, monimuoto
  • 24.03.2025 09:00 - 11:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
  • 31.03.2025 16:45 - 18:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
  • 07.04.2025 14:30 - 16:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
  • 14.04.2025 14:30 - 16:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
  • 28.04.2025 16:45 - 18:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
  • 05.05.2025 14:30 - 16:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
  • 12.05.2025 16:45 - 18:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
  • 19.05.2025 12:15 - 14:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009

Tavoitteet

Osaat kuvata ja ymmärrät yrityksen asiakaspalvelukonseptin.
Osaat määritellä, mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy.
Osaat määritellä, miten asiakaspalvelua ja myyntityötä kannattaa toteuttaa palvelutilanteeseen peilaten.
Osaat hahmottaa myyntityön vaiheet ja toimia tarkoituksenmukaisella tavalla prosessin eri vaiheissa.

Sisältö

Millainen on yrityksen asiakaspalvelukonsepti?
Mitkä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Miten asiakaspalvelua ja myyntityötä toteutetaan?
Millainen on myyntityön prosessi ja sen eri vaiheet?

Opiskelumateriaali

Opiskelumateriaali Learnissa

Opiskelumuodot ja -menetelmät

Tarkemmat tiedot Learnissa

TKI ja työelämäyhteistyö

TKI ja työelämäyhteistyö tarkemmin Learnissa

Arviointiasteikko

1-5