Asiakaspalvelu ja myynti (5 op)
Toteutuksen tunnus: LT00FA15-3009
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
04.11.2024 - 17.11.2024
Ajoitus
24.03.2025 - 23.05.2025
Opintopistemäärä
5 op
Virtuaaliosuus
3 op
Toteutustapa
40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
- Liiketalouden koulutus
Opettaja
- LYX1 Opettaja
Vastuuopettaja
Kirsi Soulamo
Ryhmät
-
LTKV25KM1Liiketalous, monimuoto
- 24.03.2025 09:00 - 11:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
- 31.03.2025 16:45 - 18:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
- 07.04.2025 14:30 - 16:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
- 14.04.2025 14:30 - 16:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
- 28.04.2025 16:45 - 18:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
- 05.05.2025 14:30 - 16:30, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
- 12.05.2025 16:45 - 18:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
- 19.05.2025 12:15 - 14:45, Asiakaspalvelu ja myynti LT00FA15-3009
Tavoitteet
Osaat kuvata ja ymmärrät yrityksen asiakaspalvelukonseptin.
Osaat määritellä, mistä hyvä asiakaspalvelu syntyy.
Osaat määritellä, miten asiakaspalvelua ja myyntityötä kannattaa toteuttaa palvelutilanteeseen peilaten.
Osaat hahmottaa myyntityön vaiheet ja toimia tarkoituksenmukaisella tavalla prosessin eri vaiheissa.
Sisältö
Millainen on yrityksen asiakaspalvelukonsepti?
Mitkä ovat hyvän asiakaspalvelun osatekijät?
Miten asiakaspalvelua ja myyntityötä toteutetaan?
Millainen on myyntityön prosessi ja sen eri vaiheet?
Opiskelumateriaali
Opiskelumateriaali Learnissa
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Tarkemmat tiedot Learnissa
TKI ja työelämäyhteistyö
TKI ja työelämäyhteistyö tarkemmin Learnissa
Arviointiasteikko
1-5