Siirry suoraan sisältöön

3D-skulptaus (5 op)

Toteutuksen tunnus: GD00DT44-3009

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

04.11.2024 - 17.11.2024

Ajoitus

01.01.2025 - 30.04.2025

Opintopistemäärä

5 op

Virtuaaliosuus

2 op

Toteutustapa

60 % Lähiopetus, 40 % Etäopetus

Yksikkö

Kulttuurin koulutusyksikkö

Toimipiste

Kouvolan kampus

Opetuskielet

  • Englanti

Paikat

20 - 22

Koulutus

  • Degree Programme in Game Design

Opettaja

  • Panu Vuoristo

Ryhmät

  • GDKV23SP
    Game design, full-time studies
  • 20.01.2025 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 27.01.2025 10:00 - 15:00, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 06.02.2025 12:00 - 16:00, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 07.02.2025 10:00 - 12:45, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 17.02.2025 11:30 - 13:45, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 07.03.2025 09:00 - 11:30, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 21.03.2025 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 28.03.2025 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 31.03.2025 10:00 - 14:00, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 14.04.2025 13:15 - 16:00, 3D sculpting GD00DT44-3009
  • 30.04.2025 11:45 - 14:15, 3D sculpting GD00DT44-3009

Tavoitteet

- Opit mitä on digitaalinen kuvanveisto.
- Ymmärrät erot digitaalisen kuvanveiston ja mallinnuksen välillä.
- Opit käyttämään 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa.
- Ymmärrät realististen hahmojen ja orgaanisten muotojen perusmallinnuksen.
- Opit optimoimaan 3D-mallisi.
- Ymmärrät 3D-mallintamisen vaiheet pelituotannossa.

Sisältö

- Mitä digitaalinen kuvanveisto on?
- Mitä eroja digitaalisen kuvanveistämisen ja mallinnuksen välillä on?
- Kuinka käytät 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa?
- Kuinka mallinnat hahmoja ja orgaanisia muotoja?
- Kuinka optimoida mallisi retopologian avulla?
- Kuinka käyttää mallejasi pelimoottoreissa ja animaatioissa?

Arviointiasteikko

1-5