Customer insight (2 cr)
Code: CO00FQ33-3001
General information
- Enrollment
-
04.11.2024 - 06.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
13.01.2025 - 30.04.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 2 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 2 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Opetuksen hallinto ja kehittäminen
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 200
Objective
Opintojakson suoritettuasi sinä:
Ymmärrät asiakasymmärryksen merkityksen osana palvelumuotoilua.
Tunnistat erilaisia asiakastiedon lähteitä.
Ymmärrät, miten erilaisia tietolähteitä yhdistelemällä syntyy kokonaisvaltaista asiakasymmärrystä.
Osaat kiteyttää asiakasymmäryksen asiakasprofiiliksi.
Pystyt visualisoimaan asiakasprofiilin sisällön havainnolliseksi profiilikortiksi.
Content
Opintojaksolla tutustutaan palvelumuotoiluun erityisesti asiakasymmärryksen näkökulmasta. Tehtävänäsi on toimia kuvitteellisen vähittäiskaupan apuna ja muodostaa profiilikortti yhdestä asiakastyypistä. Asiakastietoa on koottu opintojaksoalustalle valmiiksi. Lyhyiden teoriaosuuksien pohjalta pääset itse kokeilemaan, miten asiakasymmärrys kiteytetään, ja visualisoit lopulta oman profiilikortin. Opintojaksoon sisältyy myös vertaisoppimista: pääset näkemään ja arvioimaan myös muiden saman aineiston pohjalta tekemiä profiilikortteja.
Study forms and methods
Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille.
Evaluation scale
1-5