Digimarkkinointikanavat ja digimarkkinoinnin suunnittelu (1 op)
Toteutuksen tunnus: AV00FJ16-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.04.2025 - 31.05.2025
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 1 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Avoin AMK ja täydennyskoulutus
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Täydennyskoulutus
- Opettajat
- Sini Laukkanen
- Ryhmät
-
HANKEJOKOES24Hanke Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa
-
AVHANKE24Avoin AMK hankekoulutus 2024
- Opintojakso
- AV00FJ16
Tavoitteet
Tunnistat eri digimarkkinointikanavien erityispiirteet sekä käyttäjät, ja osaat suunnitella digimarkkinointia valittuihin kanaviin.
Sisältö
Millaisia erityispiirteitä eri digimarkkinointikanavissa on?
Millaisia asiakkaita tavoitetaan eri kanavissa?
Miten ja millaisilla työkaluilla digimarkkinointia voi suunnitella ja johtaa?
Opiskelumateriaali
Opintojakson kaikki materiaali on sähköisenä Learn-oppimisympäristössä.
Opiskelumuodot ja -menetelmät
Opintojakso toteutetaan kokonaisuudessaan verkkototeutuksena ja itsenäisesti. Verkko-opetuskerrat 1.4.2025 klo 15–16 ja 3.4.2025 klo 15–16.
Opintojaksolla toteutetaan oppimistehtävänä digimarkkinointisuunnitelma.
- Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin, ohjevideo auttaa alkuun.
- Työskentely on itsenäistä. Ryhmätyöt on sallittu, jos opiskelijat ovat samasta organisaatiosta.
- Opintojaksolla on aikataulutettuja luento-osuuksia, jotka tallennetaan.
TKI ja työelämäyhteistyö
Opiskelijan omaan työpaikkaan/työtehtävään liittyvä yhteistyö.
Koulutus tuotetaan ja toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa. Hankeaika 1.8.2023–31.5.2025.
Tenttien ja tehtävien ajoittuminen
Oppimistehtävän palautus joustavasti 31.5.24 asti. Yksilölliset poikkeukset mahdollisia.
Opiskelijan työmäärä
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä.
Toteutuksen osien kuvaus
Opintojakso muodostaa kolmesta perehdyttävästä teemasta:
- Digimarkkinoinnin perusteet
- Digimarkkinointikanavat
- Digimarkkinoinnin suunnittelu
Yksi oppimistehtävä liittyen kaikkiin teemoihin.
Lisätietoja opiskelijoille
Koulutus toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa.
Xamkin tutkinto-opiskelijat tai polkuopiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle toteutukselle.
Arviointiasteikko
1-5
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Arvioinnin perusteena on yksi oppimistehtävä.
Esitietovaatimukset
Suositellaan perustietämystä digimarkkinoinnista sekä taito käyttää digilaitteita.