Digital marketing channels and planning digital marketing (1 cr)
Code: AV00FJ16-3002
General information
- Timing
- 01.04.2025 - 31.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Open UAS and Continuing education
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Täydennyskoulutus
- Teachers
- Sini Laukkanen
- Groups
-
HANKEJOKOES24Hanke Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa
- Course
- AV00FJ16
Objective
Tunnistat eri digimarkkinointikanavien erityispiirteet sekä käyttäjät, ja osaat suunnitella digimarkkinointia valittuihin kanaviin.
Content
Millaisia erityispiirteitä eri digimarkkinointikanavissa on?
Millaisia asiakkaita tavoitetaan eri kanavissa?
Miten ja millaisilla työkaluilla digimarkkinointia voi suunnitella ja johtaa?
Course material
Opintojakson kaikki materiaali on sähköisenä Learn-oppimisympäristössä.
Study forms and methods
Opintojakso toteutetaan kokonaisuudessaan verkkototeutuksena ja itsenäisesti. Verkko-opetuskerrat 1.4.2025 klo 15–16 ja 3.4.2025 klo 15–16.
Opintojaksolla toteutetaan oppimistehtävänä digimarkkinointisuunnitelma.
- Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin, ohjevideo auttaa alkuun.
- Työskentely on itsenäistä. Ryhmätyöt on sallittu, jos opiskelijat ovat samasta organisaatiosta.
- Opintojaksolla on aikataulutettuja luento-osuuksia, jotka tallennetaan.
RDI and work-related cooperation
Opiskelijan omaan työpaikkaan/työtehtävään liittyvä yhteistyö.
Koulutus tuotetaan ja toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa. Hankeaika 1.8.2023–31.5.2025.
Timing of exams and assignments
Oppimistehtävän palautus joustavasti 31.5.24 asti. Yksilölliset poikkeukset mahdollisia.
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä.
Course part description
Opintojakso muodostaa kolmesta perehdyttävästä teemasta:
- Digimarkkinoinnin perusteet
- Digimarkkinointikanavat
- Digimarkkinoinnin suunnittelu
Yksi oppimistehtävä liittyen kaikkiin teemoihin.
Further information
Koulutus toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa.
Xamkin tutkinto-opiskelijat tai polkuopiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle toteutukselle.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Arvioinnin perusteena on yksi oppimistehtävä.
Qualifications
Suositellaan perustietämystä digimarkkinoinnista sekä taito käyttää digilaitteita.