Content marketing and content marketing tools (1 cr)
Code: AV00FJ17-3002
General information
- Timing
- 07.04.2025 - 31.05.2025
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 1 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 1 cr
- RDI portion
- 1 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Open UAS and Continuing education
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Täydennyskoulutus
- Teachers
- Sini Laukkanen
- Groups
-
HANKEJOKOES24Hanke Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa
- Course
- AV00FJ17
Objective
Osaat soveltaa sisältömarkkinoinnin muotoja ja tunnet keskeisiä työkaluja, joita voi hyödyntää sisällöntuotannossa.
Content
Mitä ovat sisältömarkkinoinnin muodot ja millaista on arvokas sisältö?
Kuinka sisältömarkkinointi eroaa kampanjaluonteisesta markkinoinnista?
Miten eri sisällöntuoton työkaluilla voi tehostaa omaa työtä ja saada markkinoinnille vaikuttavuutta?
Course material
Opintojakson kaikki materiaali on saatavilla sähköisenä Learn-oppimisympäristössä.
Study forms and methods
Opinnot toteutetaan kokonaisuudessaan verkko-opintoina. Verkko-opetuskerrat pidetään 8.4.2025 klo 15–16 ja 10.4.2025 klo 15–16
Osuudessa on yhteinen verkkotyöpaja, jossa tutustutaan mm. Canvaan ja tekoälytyökaluihin markkinoinnin sisällöntuotannon näkökulmasta.
Oppimistehtävä sisällöntuotantoa opiskelijan valitsemaan sisältömuotoon.
- Opintojaksolla voi edetä omaan tahtiin, ohjevideo auttaa alkuun.
- Työskentely on itsenäistä. Ryhmätyöt on sallittu, jos opiskelijat ovat samasta organisaatiosta.
- Opintojaksolla on aikataulutettuja luento-osuuksia, jotka tallennetaan.
RDI and work-related cooperation
Opiskelijan omaan työpaikkaan/työtehtävään liittyvä yhteistyö.
Koulutus tuotetaan ja toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa. Hankeaika 1.8.2023–31.5.2025.
Timing of exams and assignments
Oppimistehtävän palautus joustavasti 31.5.24 asti. Yksilölliset poikkeukset mahdollisia.
Student workload
1 opintopiste vastaa 27 tuntia opiskelijan työtä.
Course part description
Opintojakso muodostaa kolmesta perehdyttävästä teemasta:
- Sisältömarkkinoinnin periaatteet
- Sisältömuotoja
- Sisällöntuotannon työkaluja.
Yksi oppimistehtävä liittyen kaikkiin teemoihin.
Further information
Koulutus toteutetaan Joustavia koulutusmalleja matkailu- ja ravitsemisalan työntekijöiden osaamisen kehittämiseen Etelä-Savossa -hankkeessa.
Xamkin tutkinto-opiskelijat tai polkuopiskelijat eivät voi ilmoittautua tälle toteutukselle.
Evaluation scale
1-5
Assessment methods and criteria
Arvioinnin perusteena on yksi oppimistehtävä.
Qualifications
Suositellaan perustietämystä digimarkkinoinnista sekä taito käyttää digilaitteita.