Skip to main content

Advanced course in Game Programming (5 cr)

Code: CO00FQ65-3003

General information


Enrollment
07.04.2025 - 18.05.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.09.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Opetuksen hallinto ja kehittäminen
Campus
Ecampus
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 50
Teachers
Jukka Selin
Groups
RIPA25
Cross-institutional studies
Course
CO00FQ65
No reservations found for realization CO00FQ65-3003!

Objective

Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmointiin edistyneimpiin aiheisiin Unity-pelimoottorin avulla. Tällaisia aiheita ovat mm. pelillistäminen, monipelit ja mobiilipelit.

Content

• Tarvittaessa Unity-pelimoottorin ja C#-ohjelmointikielen kertausta
• Tarvittaessa 2D- ja 3D-peliohjelmoinnin kertausta Unity-pelimoottorilla
• Pelillistämisen idea ja käytännön esimerkkejä
• Monipelien perusidea Unity-pelimoottorilla
• Mobiilipelien perusidea Unity-pelimoottorilla Android-ympäristöön
• Mahdollisia muita aiheita

Course material

Opintojako perustuu opettajan tekemään kirjalliseen materiaaliin, sekä opetusvideoihin. Ulkopuolista materiaalia ei välttämättä tarvita.

Study forms and methods

This course is for CampusOnline-students, not for Xamk degree students.

RDI and work-related cooperation

Ei

Timing of exams and assignments

• Opiskelija voi edetä itsenäisesti täysin omaan tahtiinsa. Opintojakso on suoritettu, kun vaaditut tehtävät on hyväksytysti suoritettu ja palautettu opintojakson Learn-alustalle.
• Opintojakso ei sisällä mitään aikaan tai paikkaan sidottuja elementtejä.
• Kaikki tarvittava materiaali (oppikirja ja videot), ohjeistus ja tehtävät löytyvät opintojakson Learn-alustalta.

Student workload

5 opintopistettä vastaa n. 135 tuntia opiskelijan työtä.

Further information

Tämä on CampusOnline-toteutus, eikä ole tarkoitettu Xamkin tutkinto-opiskelijoille.

Evaluation scale

Approved/Failed

Assessment methods and criteria

• Opintojakson suoritus perustuu hyväksytysti tehtyihin ohjelmointitehtäviin, joita opiskelija voi tehdä ja palauttaa täysin omaan tahtiinsa. Ohjelmointitehtäviä on kolme kappaletta.
• Opintojako on suoritettu, kun kaikki tehtävät on hyväksytysti palautettu opintojakson Learn-alustalle.
• Opintojakso ei sisällä tenttiä.

Go back to top of page