Siirry suoraan sisältöön

Asiakaslähtöinen markkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: LL00FE42-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
10.11.2025 - 21.11.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
12.01.2026 - 31.05.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
englanti
Paikat
20 - 50
Koulutus
Degree Programme in Digital International Business
Opettajat
Harri Tuomola
Vastuuopettaja
Harri Tuomola
Ryhmät
IBKV25SP
Digital International Business, full-time studies
Opintojakso
LL00FE42

Toteutukselle Asiakaslähtöinen markkinointi LL00FE42-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikäsitteiden näkökohtia, mukaan lukien niiden tavoitteet ja tehtävät.

Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä kohderyhmien segmentointia ja valintaa koskevat periaatteet.

Sisältö

Miten kuvata asiakaslähtöisten markkinointikäsitteiden näkökohtia, mukaan lukien niiden tavoitteet ja tehtävät?

Miten analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä kohderyhmien segmentoinnin ja valinnan periaatteet?

Arviointi

Opiskelija osaa
a. käyttää ammatillista sanastoa ja käsitteitä asiantuntevasti eri tilanteissa.
b. etsiä tietoa keskeisistä tietolähteistä.
d. arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa.
g. soveltaa kriittisesti ammattialan eettisiä periaatteita eri tilanteissa

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun