Asiakaslähtöinen markkinointi (5op)
Toteutuksen tunnus: LL00FE42-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 10.11.2025 - 21.11.2025
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 12.01.2026 - 31.05.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Paikat
- 20 - 50
- Koulutus
- Degree Programme in Digital International Business
- Opettajat
- Harri Tuomola
- Vastuuopettaja
- Harri Tuomola
- Ryhmät
-
IBKV25SPDigital International Business, full-time studies
- Opintojakso
- LL00FE42
Toteutukselle Asiakaslähtöinen markkinointi LL00FE42-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Osaat kuvata asiakaslähtöisten markkinointikäsitteiden näkökohtia, mukaan lukien niiden tavoitteet ja tehtävät.
Osaat analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä kohderyhmien segmentointia ja valintaa koskevat periaatteet.
Sisältö
Miten kuvata asiakaslähtöisten markkinointikäsitteiden näkökohtia, mukaan lukien niiden tavoitteet ja tehtävät?
Miten analysoida asiakkaiden ostokäyttäytymistä ja määritellä kohderyhmien segmentoinnin ja valinnan periaatteet?
Arviointi
Opiskelija osaa
a. käyttää ammatillista sanastoa ja käsitteitä asiantuntevasti eri tilanteissa.
b. etsiä tietoa keskeisistä tietolähteistä.
d. arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa.
g. soveltaa kriittisesti ammattialan eettisiä periaatteita eri tilanteissa
Arviointiasteikko
1-5