Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja ravitsemisalan markkinointi (5op)

Toteutuksen tunnus: MR00FD79-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.04.2026 - 19.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.09.2026 - 25.10.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Matkailu- ja ravitsemisalan koulutus
Opettajat
Kirsi Kuusisto
Vastuuopettaja
Kirsi Kuusisto
Ryhmät
MRAKT25SV
Matkailu- ja ravitsemisala, verkkototeutus
Opintojakso
MR00FD79

Toteutukselle Matkailu- ja ravitsemisalan markkinointi MR00FD79-3002 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osaat määritellä markkinoinnin keskeiset käsitteet ja osa-alueet.
Tiedät markkinoinnin keskeiset kilpailukeinot ja osaat arvioida ja soveltaa niitä palveluyrityksen näkökulmasta erilaisissa tilanteissa ja organisaatioissa.
Tunnet markkinoinnin suunnittelua ohjaavia teoreettisia malleja ja osaat hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa.

Sisältö

Mitä ovat markkinoinnin keskeiset käsitteet ja kilpailukeinot?
Mitkä ovat keskeisimmät alalla käytetyt markkinointikanavat ja kuinka niitä hyödynnetään?
Mitkä ovat markkinoinnin suunnittelussa hyödynnettäviä keskeisiä malleja ja miten voit hyödyntää niitä markkinoinnin suunnittelussa?

Arviointi

Opiskelija osaa
a. käyttää asiantuntevasti ammattikäsitteitä eri tilanteissa.
b. arvioida käyttämiään tietolähteitä kriittisesti.
c. työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
d. arvioida toimintaa asiakas-, käyttäjä- ja kohderyhmätilanteissa.
e. valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.
f. edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.
g. soveltaa kriittisesti oman alan eettisiä periaatteita eri tilanteissa.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun