3D-skulptaus (5op)
Toteutuksen tunnus: GD00DT44-3010
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 07.04.2026 - 19.04.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 01.08.2026 - 31.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Kulttuurin koulutusyksikkö
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Degree Programme in Game Design
- Opettajat
- Emilia Haanpää
- Panu Vuoristo
- Vastuuopettaja
- Panu Vuoristo
- Ryhmät
-
GDKV25KMGame design, part-time studies
- Opintojakso
- GD00DT44
Toteutukselle 3D-skulptaus GD00DT44-3010 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
- Opit mitä on digitaalinen kuvanveisto.
- Ymmärrät erot digitaalisen kuvanveiston ja mallinnuksen välillä.
- Opit käyttämään 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa.
- Ymmärrät realististen hahmojen ja orgaanisten muotojen perusmallinnuksen.
- Opit optimoimaan 3D-mallisi.
- Ymmärrät 3D-mallintamisen vaiheet pelituotannossa.
Sisältö
- Mitä digitaalinen kuvanveisto on?
- Mitä eroja digitaalisen kuvanveistämisen ja mallinnuksen välillä on?
- Kuinka käytät 3D-kuvanveisto-ohjelmistoa?
- Kuinka mallinnat hahmoja ja orgaanisia muotoja?
- Kuinka optimoida mallisi retopologian avulla?
- Kuinka käyttää mallejasi pelimoottoreissa ja animaatioissa?
Arviointi
Taso 3 saavuttanut opiskelija pystyy:
- käyttää ammatillista sanastoa systemaattisesti.
- tunnistaa toisiinsa liittyvät tehtävät.
- käyttää ammattialan avainmalleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
Arviointiasteikko
1-5