Siirry suoraan sisältöön

Syventävä harjoittelu (25op)

Toteutuksen tunnus: GD00DT46-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.04.2026 - 19.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
01.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
25 op
Lähiosuus
25 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Kulttuurin koulutusyksikkö
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Degree Programme in Game Design
Opettajat
Marko Siitonen
Vastuuopettaja
Marko Siitonen
Ryhmät
GDKV23SP
Game design, full-time studies
Opintojakso
GD00DT46

Toteutukselle Syventävä harjoittelu GD00DT46-3007 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Ymmärrät työelämän pelisäännöt ja osaat toimia työyhteisön jäsenenä soveltaen opinnoissa oppimaasi käytäntöön.
Osaat hahmottaa omia sijoittumismahdollisuuksiaan valmistumisen jälkeen.
Osaat tunnistaa omia vahvuuksiasi ja kehittämiskohteitasi.
Osaat vastaanottaa ja hyödyntää saamaansa palautetta omasta osaamisestasi.
Osaat arvioida ja kehittää osaamistasi työelämän vaatimusten mukaisesti. Harjoittelujaksojen edetessä osaat ottaa suurempaa vastuuta työtehtävistäsi syventyen oman alansa asiantuntijuutta vaativiin tehtäviin.
Osaat luottaa opintojesi aikana saavuttamiisi kykyihin suhteessa työelämän osaamistarpeisiin.

Sisältö

Kuinka löytää harjoittelupaikka ja hakea sitä?
Kuinka mukautua työelämän vaatimuksiin?
Kuinka kehittää osaamista palautteen perusteella?
Kuinka hyödyntää opittuja taitoja työelämässä?
Kuinka toimia osana työyhteisöä?
Kuinka arvioida omaa osaamistasi, oppimistasi ja toimintaasi töissä?

Harjoittelu on mahdollista suorittaa ulkomailla.

Yrittäjänä toimimista osana harjoittelua harkitaan ja siitä sovitaan tapauskohtaisesti harjoittelukoordinaattorin kanssa.

Opiskelijan tulee etsiä harjoittelupaikka oma-aloitteisesti.

Arviointi

Opiskelija osaa
– hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
– työskennellä tiimin jäsenenä asiantuntijatehtävissä työelämässä sekä huomata ja kuvata ammattialan ongelmia.
– valita tarkoituksenmukaiset mallit, menetelmät, ohjelmistot ja tekniikat ja perustella valinnan.
– edistää tiimin tavoitteellista toimintaa.
– perustella toimintaansa oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti eri tilanteissa.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun