Digitaalinen asiakasympäristö (5op)
Toteutuksen tunnus: LT00FO28-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 07.04.2026 - 19.04.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 31.08.2026 - 31.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Marko Lumijärvi
- Vastuuopettaja
- Kirsi Soulamo
- Ryhmät
-
LTMI25KVLiiketalous, verkkototeutus
-
LTKV25KM2Liiketalous, monimuoto
-
LTKV25KM1Liiketalous, monimuoto
- Opintojakso
- LT00FO28
Toteutukselle Digitaalinen asiakasympäristö LT00FO28-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Osaat hahmottaa digitaalisen asiakaspolun.
Tiedät, miten asiakkaalle tuotetaan arvoa digitaalisessa ympäristössä.
Tunnistat asiakkuuksien hallintajärjestelmän (CRM) mahdollisuudet myynnin, markkinoinnin, asiakasvuorovaikutuksen ja –palvelun tehostamisessa.
Sisältö
Miten asiakaskokemusta kehitetään digitaloudessa?
Miten tuotetaan lisäarvoa asiakkaalle digitaloudessa?
Miten asiakkuuksien hallintajärjestelmiä (CRM) käytetään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välineinä?
Arviointi
Opiskelija osaa
a. käyttää johdonmukaisesti digitalouden ja digitaalisen asiakaskokemuksen ammattikäsitteitä
b. hahmottaa digitaalisen asiakasympäristön tehtäväkokonaisuuksia
c. käyttää alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita
Arviointiasteikko
1-5