Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen asiakasympäristö (5op)

Toteutuksen tunnus: LT00FO28-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.04.2026 - 19.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
31.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Marko Lumijärvi
Vastuuopettaja
Kirsi Soulamo
Ryhmät
LTMI25KV
Liiketalous, verkkototeutus
LTKV25KM2
Liiketalous, monimuoto
LTKV25KM1
Liiketalous, monimuoto
Opintojakso
LT00FO28

Toteutukselle Digitaalinen asiakasympäristö LT00FO28-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osaat hahmottaa digitaalisen asiakaspolun. 
Tiedät, miten asiakkaalle tuotetaan arvoa digitaalisessa ympäristössä. 
Tunnistat asiakkuuksien hallintajärjestelmän (CRM) mahdollisuudet myynnin, markkinoinnin, asiakasvuorovaikutuksen ja –palvelun tehostamisessa.

Sisältö

Miten asiakaskokemusta kehitetään digitaloudessa? 
Miten tuotetaan lisäarvoa asiakkaalle digitaloudessa? 
Miten asiakkuuksien hallintajärjestelmiä (CRM) käytetään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun välineinä? 

Arviointi

Opiskelija osaa
a. käyttää johdonmukaisesti digitalouden ja digitaalisen asiakaskokemuksen ammattikäsitteitä
b. hahmottaa digitaalisen asiakasympäristön tehtäväkokonaisuuksia
c. käyttää alan keskeisiä malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun