Asiakkuuksien johtaminen (5op)
Toteutuksen tunnus: LT00FO22-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 07.04.2026 - 19.04.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 31.08.2026 - 31.12.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Paikat
- 20 - 60
- Koulutus
- Liiketalouden koulutus
- Opettajat
- Marko Lumijärvi
- Vastuuopettaja
- Marko Lumijärvi
- Ryhmät
-
LTMI25KVLiiketalous, verkkototeutus
-
VV2025-2026Valinnaiset opinnot 2025-2026
-
LTKV25KM2Liiketalous, monimuoto
-
LTKV25KM1Liiketalous, monimuoto
- Opintojakso
- LT00FO22
Toteutukselle Asiakkuuksien johtaminen LT00FO22-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Tunnet asiakkuuksien hallinnan, kehittämisen ja johtamisen käsitteet.
Osaat johtaa asiakkuuksia kohti strategista kumppanuutta.
Osaat analysoida asiakkuuksia, asiakaskannattavuutta ja asiakassuhteita ja hyödyntää analyysejä asiakasstrategioiden laatimisessa ja asiakkuuksien johtamisessa.
Osaat arvioida ja kehittää asiakkuuksia ottaen huomioon asiakaskannattavuuden.
Sisältö
Mitkä ovat asiakkuuksien hallinnan, kehittämisen ja johtamisen käsitteet?
Miten asiakkuuksia johdetaan kohti strategista kumppanuutta?
Miten asiakkuuksia ja asiakaskannattavuutta sekä asiakassuhteita analysoidaan?
Miten asiakkuuksia kehitetään asiakaskannattavuus huomioiden?
Arviointi
Osaat
a) käyttää johdonmukaisesti asiakkuuksiin liittyviä ammattikäsitteitä.
b) etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
e) käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
Arviointiasteikko
1-5