Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuuksien johtaminen (5op)

Toteutuksen tunnus: LT00FO22-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.04.2026 - 19.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
31.08.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
0 op
Virtuaaliosuus
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
20 - 60
Koulutus
Liiketalouden koulutus
Opettajat
Marko Lumijärvi
Vastuuopettaja
Marko Lumijärvi
Ryhmät
LTMI25KV
Liiketalous, verkkototeutus
VV2025-2026
Valinnaiset opinnot 2025-2026
LTKV25KM2
Liiketalous, monimuoto
LTKV25KM1
Liiketalous, monimuoto
Opintojakso
LT00FO22

Toteutukselle Asiakkuuksien johtaminen LT00FO22-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Tunnet asiakkuuksien hallinnan, kehittämisen ja johtamisen käsitteet.
Osaat johtaa asiakkuuksia kohti strategista kumppanuutta.
Osaat analysoida asiakkuuksia, asiakaskannattavuutta ja asiakassuhteita ja hyödyntää analyysejä asiakasstrategioiden laatimisessa ja asiakkuuksien johtamisessa.
Osaat arvioida ja kehittää asiakkuuksia ottaen huomioon asiakaskannattavuuden.

Sisältö

Mitkä ovat asiakkuuksien hallinnan, kehittämisen ja johtamisen käsitteet?
Miten asiakkuuksia johdetaan kohti strategista kumppanuutta?
Miten asiakkuuksia ja asiakaskannattavuutta sekä asiakassuhteita analysoidaan?
Miten asiakkuuksia kehitetään asiakaskannattavuus huomioiden?

Arviointi

Osaat
a) käyttää johdonmukaisesti asiakkuuksiin liittyviä ammattikäsitteitä.
b) etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
e) käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.

Arviointiasteikko

1-5

Siirry alkuun