Digitaalisen kaupan kehittäminen (5op)
Toteutuksen tunnus: DM00FS20-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 07.04.2026 - 19.04.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
- Ajoitus
- 24.08.2026 - 25.10.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Yksikkö
- Liiketalouden koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
- Opettajat
- Heli Kesämaa
- Vastuuopettaja
- Heli Kesämaa
- Ryhmät
-
DMMI26KVYDigimarkkinoinnin johtamisen koulutus, ylempi amk
- Opintojakso
- DM00FS20
Toteutukselle Digitaalisen kaupan kehittäminen DM00FS20-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.
Tavoitteet
Osaat hahmottaa yrityksen asiakashankinnan ja myynnin prosessit ja arvioida teknologioiden hyödyntämisen tarvetta ja mahdollisuuksia prosesseissa.
Osaat tunnistaa ja analysoida verkkokaupan menestykseen vaikuttavia tekijöitä ja osaat kehittää verkkokauppaa.
Osaat tunnistaa keskeiset säännökset ja eettiset periaatteet, jotka ohjaavat omaa digimarkkinointia ja verkkokauppaa, ja osaat soveltaa niitä käytäntöön.
Sisältö
Miten kehittyviä teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää yrityksen asiakashankinnassa, myynnissä ja asiakaspalvelussa?
Mitkä ovat toimivan verkkokaupan osatekijät?
Miten verkkokaupan toimintaa kehitetään?
Mitkä keskeiset säännökset ohjaavat digimarkkinointia ja verkkokauppaa?
Arviointi
Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti digitaalisen kaupan kehittämiseen liittyvää tietoa
e. arvioida teknologioiden merkitystä ja tarvetta digimarkkinoinnissa ja perustella sen käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen