Siirry suoraan sisältöön

Digitaalisen kaupan kehittäminen (5op)

Toteutuksen tunnus: DM00FS20-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
07.04.2026 - 19.04.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
24.08.2026 - 25.10.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalouden koulutusyksikkö
Toimipiste
Kouvolan kampus
Opetuskielet
suomi
Koulutus
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus (ylempi amk)
Opettajat
Heli Kesämaa
Vastuuopettaja
Heli Kesämaa
Ryhmät
DMMI26KVY
Digimarkkinoinnin johtamisen koulutus, ylempi amk
Opintojakso
DM00FS20

Toteutukselle Digitaalisen kaupan kehittäminen DM00FS20-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Osaat hahmottaa yrityksen asiakashankinnan ja myynnin prosessit ja arvioida teknologioiden hyödyntämisen tarvetta ja mahdollisuuksia prosesseissa.
Osaat tunnistaa ja analysoida verkkokaupan menestykseen vaikuttavia tekijöitä ja osaat kehittää verkkokauppaa.
Osaat tunnistaa keskeiset säännökset ja eettiset periaatteet, jotka ohjaavat omaa digimarkkinointia ja verkkokauppaa, ja osaat soveltaa niitä käytäntöön.

Sisältö

Miten kehittyviä teknologioita ja menetelmiä voidaan hyödyntää yrityksen asiakashankinnassa, myynnissä ja asiakaspalvelussa?
Mitkä ovat toimivan verkkokaupan osatekijät?
Miten verkkokaupan toimintaa kehitetään?
Mitkä keskeiset säännökset ohjaavat digimarkkinointia ja verkkokauppaa?

Arviointi

Osaat
a. hankkia, käsitellä, tuottaa ja arvioida kriittisesti digitaalisen kaupan kehittämiseen liittyvää tietoa
e. arvioida teknologioiden merkitystä ja tarvetta digimarkkinoinnissa ja perustella sen käyttöä johtamisen ja kehittämisen näkökulmasta

Arviointiasteikko

1-5

Esitietovaatimukset

Alempi liiketalouden korkeakoulututkinto tai vastaava osaaminen

Siirry alkuun