Customer-oriented hospitality services (0 cr)
Code: AV00DG30-3001
General information
- Enrollment
- 18.07.2017 - 19.07.2017
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 20.08.2018 - 31.12.2018
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 0 cr
- Unit
- Vanha_Open UAS and Continuing Education (vanhettu)
- Campus
- Savonlinna Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Open University of Applied Sciences
Objective
You show familiarity with the main principles of consumption. You are capable of finding statistical and qualitative research data about the structure and changes of private consumption. You can foresee the expectations of customer and act according to the requirements of the service situation. You are familiar with the manners and business culture needed in working life and customer service. You can apply factors of service quality and success in producing memorable experiences. You know the characteristics of Russian society and culture in your work in your professional field.
Content
What are the main factors affecting consumer behaviour and changes in it? How do you research consumer behaviour? What are the consumer trends in your field, the factors affecting them and how can we utilise consumer trends in service business? What are the constituents of quality in a rich service experience and customer experience? How do you operate with different kinds of situations and with different kinds of customers?
Course material
Ilmoitetaan Moodlessa
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät mahdollisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Jos työskentelet matkailu- ja ravitsemisalan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi / projektissa joko kokonaan tai osittain. Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä. Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus määräytyy opintojakson oppimistavoitteiden mukaan.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Suoritat opintojakson jonkun muun ryhmän mukana tai verkko-opintoina.
Verkko - opintojen toteutus: Perehdyt itsenäisesti Moodlessa olevaan materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista.
Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit hyväksilukea opintojakson vastaavalla työkokemuksella tai opinnoilla joko kokonaan tai osittain (osaamisen näyttö, jos ei ole todistusta). Osittaisessa hyväksilukemisessa suoritat itsenäisenä opiskeluna ne osa-alueet, joita ei ole hyväksiluettu.
Evaluation scale
1-5
Assessment criteria, good (3)
Students can a) use professional vocabulary systematically b) look for information in the key information sources of the field d) operate with customers and target groups e) use the key models and methods in researching consumer behaviour f) work as a target-oriented and responsible team member
Assessment criteria, satisfactory (1-2)
Opiskelija osaa a) käyttää asiakkaaseen ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyviä ammattikäsitteitä b) etsiä tietoa alan tietolähteistä. d) toimia palvelujen käyttäjien ja kohderyhmien kanssa e) käyttää kuluttajakäyttäytymisen keskeisiä malleja ja menetelmiä f) toimia ryhmän jäsenenä
Assessment criteria, good (3-4)
Opiskelija osaa a) käyttää johdonmukaisesti asiakkaaseen ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyviä ammattikäsitteitä b) etsiä tietoa alan keskeisistä tietolähteistä. d) toimia palvelujen käyttäjien ja kohderyhmien kanssa e) käyttää kuluttajakäyttäytymisen keskeisiä malleja ja menetelmiä f) toimia ryhmän jäsenenä tavoitteellisesti ja vastuullisesti
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija osaa a) käyttää asiantuntevasti asiakkaaseen ja kuluttajakäyttäytymiseen liittyviä ammattikäsitteitä b) etsiä kriittisesti tietoa alan keskeisistä tietolähteistä. d) toimia sujuvasti palvelujen käyttäjien ja kohderyhmien kanssa e) käyttää perustellusti kuluttajakäyttäytymisen keskeisiä malleja ja menetelmiä f) toimia ryhmän jäsenenä tavoitteellisesti ja vastuullisesti
Qualifications
No prerequisites