Peliohjelmointi (4 op)
Toteutuksen tunnus: AV00EJ10-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ajoitus
- 01.01.2022 - 30.11.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 4 op
- Lähiosuus
- 0 op
- Virtuaaliosuus
- 4 op
- Toteutustapa
- Etäopetus
- Yksikkö
- Vanha_Avoin AMK ja täydennyskoulutus (vanhettu)
- Toimipiste
- E-kampus
- Opetuskielet
- suomi
- Koulutus
- Avoin ammattikorkeakoulu
Toteutukselle AV00EJ10-3002 ei löytynyt varauksia!
Tavoitteet
Opintojakson tavoitteena on tutustua peliohjelmointiin ja Unity-pelimoottoriin hieman laajemmin ja
toteuttaa Unity -pelimoottorin avulla 2D- ja 3D-pelejä ja erilaisten kohteiden pelillistämisiä.
Sisältö
• Tarvittaessa Unity-pelimoottorin pieni kertaus
• C#-ohjelmointikieli
• 2D-peliohjelmointi Unity-pelimoottorilla
• 3D-peliohjelmointi Unity-pelimoottorilla
• Hieman pelillistämisestä
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso on tarjolla:
- Avoimen AMKin opiskelojoille
- CampusOnlineopiskeljoille
Arviointiasteikko
Hyväksytty/Hylätty
Esitietovaatimukset
Johdatus peliohjelmointiin tai vastaavat tiedot.