Skip to main content

Customer orientation in development (5 cr)

Code: C-02504-YZ00CL08-3001

General information


Enrollment
18.11.2024 - 13.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
20.01.2025 - 30.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Institution
JAMK University of Applied Sciences, Kaikki tapaamiset toteutuvat etätapaamisina Zoomissa. Ensimmäisessä ja viimeisessä tapaamisessa läsnäolovelvoite. 1. Opintojaksoinfo 2. Asiakaslähtöinen ajattelutapa palvelujen kehittämisessä 3. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 4. Asiakaslähtöisiä palvelujen kehittämisen menetelmiä ja viitekehyksiä 5. Asiakaskokemus ja sen johtaminen 6. Palvelujen asiakaslähtöisen kehittämisen hyödyt ja haasteet hyvinvointipalveluissa 7. Opintojakson päätös, reflektio
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20
No reservations found for realization C-02504-YZ00CL08-3001!
Go back to top of page