Tasosuunnittelu (5 op)
Toteutuksen tunnus: GD00CU14-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
-
16.12.2019 - 10.01.2020
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
-
01.01.2020 - 01.05.2020
Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Lähiosuus
- 2 op
- Virtuaaliosuus
- 3 op
- TKI-osuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Yksikkö
- Kulttuurin koulutusyksikkö
- Toimipiste
- Kouvolan kampus
- Opetuskielet
- englanti
- Koulutus
- Degree Programme in Game Design
- Opettajat
- Marko Siitonen
- Vastuuopettaja
- Marko Siitonen
- Ryhmät
-
GDKV19KMGame design, part-time studies
- Opintojakso
- GD00CU14
Tavoitteet
Tunnet tasosuunnittelun perusteet ja tasosuunnittelun takana olevat teoriat.
Sisältö
Mikä on tasosuunnittelun tarkoitus?
Mikä on tasosuunnittelijan rooli?
Kuinka tasosuunnittelu on kehittynyt?
Mitä eroja ulkoisen ja sisäisen suunnittelutavoitteen välillä on?
Mitkä ovat suunnitteluselementit, joista tasasuunnittelu koostuu?
Mitkä ovat tasosuunnitteluprosessin eri vaiheet?
Kuinka luoda ja suunnitella tasoja, pelin vaihtelevuutta, pelaajan ohjaamista ja ympäristöolosuhteita?
Arviointi
The course "Level design" is located in the entry-level of your studies. The assessment emphasises criteria a and e. A student who has reached level 3 is able to:
– use professional vocabulary systematically while presenting level design ideas.
– understand the level design process, create level design documentations and design and develop content for game levels.
Arviointiasteikko
1-5
Esitietovaatimukset
Required studies of Basics of game design and Basics of 3D modelling or equivalent skills.