Skip to main content

Special questions in client service (5 cr)

Code: GE00DI32-3002

General information


Enrollment
14.12.2020 - 14.01.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
15.02.2021 - 02.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Department of Social Services and Promotion of Functional Ability
Campus
Kouvola Campus
Teaching languages
Finnish
Seats
20 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Care for Older Adults
Teachers
Merja Nurmi
Ann-Mari Sippu
Teacher in charge
Ann-Mari Sippu
Groups
GEKV18SM
Elderly care, part-time studies
Course
GE00DI32
No reservations found for realization GE00DI32-3002!

Objective

Understand customer and service management as a cross-cutting work method in changing social and health care environments.
You recognize the multicultural perspective in customer guidance work orientation.
You recognize the role of social and health care in the form of customized registration as part of the customer management process.

Content

What is the place of customer guidance in changing society?
How do you consider multiculturalism in customer guidance?
What is the form of social and health care registration and how it should be applied as a practical tool?

Evaluation

a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti

Course material

Opiskelumateriaali on pääsääntöisesti sähköisessä muodossa Learn-oppimisalustalla.

Study forms and methods

Asiakas - ja palveluohjauksen erityiskysymykset opintojakso toteutetaan verkko-opintoina, johon sisältyy itsenäistä työskentelyä ja tiedonhankintaa sekä oppimistehtäviä.
Opintojakso sisältää yhteisen aloitus webinaarin Teams alustalla, jonka ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Timing of exams and assignments

Opiskelija etenee Learn-oppisalustalla itsenäisesti ja oman aikataulun mukaisesti. Noudattaen kuitenkin oppimistehtävien palautuspäivämääriä.

Student workload

Opintojakson laajuus on 5op eli 135h opiskelijan työtä.

Evaluation scale

1-5

Assessment methods and criteria

Xamkin yleiset arviointikriteerit:
a. Osaat käyttää johdonmukaisesti ammattikäsitteitä.
b. Osaat etsiä tietoa alan keskeisistä tiedonlähteistä.
c. Osaat hahmottaa tehtäväkokonaisuuksia.
d. Osaat toimia asiakkaiden, käyttäjien, kohderyhmien kanssa.
e. Osaat käyttää keskeisiä oman alan malleja, menetelmiä, ohjelmistoja ja tekniikoita.
f. Osaat toimia tiimin jäsenenä tavoitteellisesti.
g. Osaat perustella toimintaasi oman alan eettisten periaatteiden mukaisesti.

Opintojakson yksittäisten tehtävien arvioinnin kriteereinä toimii kunkin tehtävän ohjeistus.
Opintojakson suorittaminen edellyttää oppimistehtävien hyväksyttyä suorittamista.

Qualifications

Edellyttää Asiakas – ja palveluohjaksen lähtökohdat (5op) sekä Asiakasohjaus ja kokonaisvaltainen tilannearviointi ( 5op) opintojaksojen suorittamista.

Go back to top of page