Digital marketing communications (5 cr)
Code: LT00CY41-3001
General information
- Enrollment
- 20.08.2018 - 07.09.2018
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 21.09.2018 - 09.12.2018
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
- Campus
- Ecampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
Objective
You are able to plan and use the means of digital marketing communications to different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.
Content
What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are computer graphics and layout programs utilised?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?
Evaluation
c) You are able to identify interrelated tasks of marketing communications
e) You are able to use the main methods of digital marketing communications
g) You are able to justify your operations according to the ethical principles of marketing communications
Course material
Perusmateriaali Bergström, S. & Leppänen A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi. 16. uud. p. Helsinki: Edita. Luku 5.
Muu kirjallisuus ilmoitetaan myöhemmin.
Study forms and methods
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain.
Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä.
Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä.
Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus määräytyy opintojakson oppimistavoitteiden mukaan.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista. Itsenäisen suorituksen voit tehdä myös samanaikaisesti työviikkopohjaisen opetuksen kanssa. Tällöin voit osallistua lähiopetukseen kiinnostuksesi ja tarpeittesi mukaisesti. Mikäli opintojakso tai sen osa toteutetaan verkossa, oppimistehtävät ovat verkkototeutuksen mukaiset.
Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit hyväksilukea opintojakson vastaavalla työkokemuksella tai opinnoilla joko kokonaan tai osittain (osaamisen näyttö, jos ei ole todistusta). Osittaisessa hyväksilukemisessa suoritat itsenäisenä opiskeluna ne osa-alueet, joita ei ole hyväksiluettu.
Student workload
5 op = noin 130 tunnin työmäärä.
Further information
Verkko-opinnot. Opintojakso alkaa 21.9.2018 ja päättyy 16.12.2018. Opettaja lähettää sähköpostilla osallistujille avaimen Moodlen verkko-oppimisalustalle noin viikkoa ennen aloitusta.
Opettaja on Heli Aaltonen, heli.aaltonen@xamk.fi puhelin 050 591 3215, huone Mikkelin kampus D212.
Opintojakso suoritetaan verkossa annetun aikataulun mukaan.
Evaluation scale
1-5
Qualifications
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Customer oriented marketing
Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op