Digital marketing communications (5 cr)
Code: LT00CY41-3005
General information
- Enrollment
-
15.08.2019 - 30.08.2019
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
26.08.2019 - 15.12.2019
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- RDI portion
- 3 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Liiketalouden koulutusyksikkö, Mikkeli (vanhennettu)
- Campus
- Mikkeli Campus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 20 - 50
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Päivi Eskelinen
- Teacher in charge
- Päivi Eskelinen
- Groups
-
LTMI18SPABusiness Management, full-time studies
- Course
- LT00CY41
Objective
You are able to plan and use the means of digital marketing communications to different target groups taking into account the goals, content and assessment of communications.
You acquire the basic technical skills in computer graphics and layout.
You are able to take into consideration the ethical principles of marketing communications.
Content
What are integrated marketing communications and digital marketing communications?
How is digital media utilised in marketing communications?
How are computer graphics and layout programs utilised?
How are digital marketing communications monitored and measured?
What are the ethical principles of marketing communications?
Evaluation
c) You are able to identify interrelated tasks of marketing communications
e) You are able to use the main methods of digital marketing communications
g) You are able to justify your operations according to the ethical principles of marketing communications
Course material
Bergström, A. & Leppänen, A. 2009. Yrityksen asiakasmarkkinointi.
Clow, K.E. & Baack, D. 2016. Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications. Seventh Edition. Pearson. Chapters: 1-4 and 8-13.
Lisäksi luentomateriaalit ja luennoilla jaettavat muut materiaalit.
Study forms and methods
Työviikkopohjainen oppimisväylä:
Osallistut työjärjestyksen mukaiseen opetukseen ja ohjaukseen. Opiskelusi rytmittyvät työjärjestyksen mukaisten ryhmätapaamisten ja itsenäisesti tehtävien oppimistehtävien mukaan.
Opintoja nopeuttava oppimisväylä:
Jos työskentelet alan yrityksessä, organisaatiossa tai korkeakoulun tarjoamassa projektissa, voit suorittaa opintojakson tai moduulin työpaikallasi/projektissa joko kokonaan tai osittain. Tällöin olet yhteydessä opintojakson alussa opintojakson opettajaan ja sovit työpaikallesi/projektille tehtävästä kehittämistehtävästä. Oppiminen edellyttää, että työssäsi perehdyt opintojaksolla käsiteltäviin teemoihin ja hallitset ne sekä teoriassa että käytännössä. Osoitat osaamisesi osaamisen näyttönä, jonka laajuus määräytyy opintojakson oppimistavoitteiden mukaan.
Työhön integroitu oppimisväylä:
Perehdyt itsenäisesti opintojaksoon liittyvään materiaaliin ja teet tarvittavat oppimistehtävät. Oppimistehtävät sisältävät työviikkopohjaisen oppimisväylän toteutukseen suhteutettuna enemmän itsenäistä aiheeseen tutustumista. Itsenäisen suorituksen voit tehdä myös samanaikaisesti työviikkopohjaisen opetuksen kanssa. Tällöin voit osallistua lähiopetukseen kiinnostuksesi ja tarpeittesi mukaisesti. Mikäli opintojakso tai sen osa toteutetaan verkossa, oppimistehtävät ovat verkkototeutuksen mukaiset.
Mikäli sinulla on aiheeseen liittyvää aikaisempaa osaamista, voit hyväksilukea opintojakson vastaavalla työkokemuksella tai opinnoilla joko kokonaan tai osittain (osaamisen näyttö, jos ei ole todistusta). Osittaisessa hyväksilukemisessa suoritat itsenäisenä opiskeluna ne osa-alueet, joita ei ole hyväksiluettu.
Evaluation scale
1-5
Qualifications
Asiakaslähtöinen markkinointi 5 op
Customer oriented marketing
Asiakasymmärrys ja asiakaspalvelu 5 op