Siirry suoraan sisältöön

Design of food products and services (5op)

Toteutuksen tunnus: M51C103-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
20.08.2018 - 07.09.2018
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
01.08.2018 - 30.12.2018
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
3 op
Virtuaaliosuus
2 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Yksikkö
Matkailu-, ravitsemis- ja nuorisoalan koulutusyksikkö
Toimipiste
Mikkelin kampus
Opetuskielet
englanti
Koulutus
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus
Opettajat
Natalia Kushcheva
Vastuuopettaja
Natalia Kushcheva
Ryhmät
MRMI18SD
Double Degree Matkailu- ja palveluliiketoiminta
M5216SA
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus, monimuoto
M5216SAB
Matkailu- ja palveluliiketoiminnan koulutus, monimuoto
Opintojakso
M51C103

Toteutukselle Design of food products and services M51C103-3001 ei valitettavasti löytynyt varauksia. Varauksia ei ole mahdollisesti vielä julkaistu tai toteutus on itsenäisesti suoritettava.

Tavoitteet

Students understand the importance of designing food products and services both to consumers and B2B customers. Students learn to generate new ideas to food service field and are able to develop service packages. Students know the food and service development process and are able to apply your evaluation skills during the process. Students get familiar with the principles of launching new products.Students learn how to set prices and how to choose price setting strategies.

Sisältö

What are the differences between services and products? How to analyse the product development process from the viewpoints of customer expectations, costs and received benefits? How to develop food services and food products? How should the price to be set from the viewpoint of competitive advantage? How to consider basic marketing principles?

Arviointikriteerit, hyvä (3)

a) You can use professional vocabulary and concepts in an expert way in different situations. b) You are able to look for information in the key information sources of the field. c) You can identify interrelated tasks fluently. d) You are able to work together with customers, users and target groups. f) You can promote teams´goal-oriented operation.

Esitietovaatimukset

No prerequisites.

Siirry alkuun